Jump to content

Diereneten

Moesfreak

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben al een tijd niet meer online geweest maar zat te denken;

Misschien een moestuin maken voor dieren Zoals

Voeder maïs

Voeder peen

Wat is dan beter?? Hooi kan niet want zoveel plek heb ik niet dan

Het is ongeveer 100 à 150 vierkante meter ,, Dus wAt is dan slim voor welke dieren

Moet ik me richten wat is makkelijk 2 soorten eten. Of 1 tips nodig

Zolang je een volledig menu in de gaten houd vindt ik ook zelf kweken voor dieren leuk,

zonnebloem, tarwe veel groen vanalles kun je kweken ligt beetje aan voor welk dier?

Bij zonnebloem voor kippen neem ik een kleinzadig ras, grote zonnepitten is niet handig bij kleine rassen.

Players only love you when they're playing.

ik heb nog 1 vraag.. bij een openvlakte ergens verder is een plaats van 200Vierkante meter, ik hou het al 1 jaar in de gaten, maar er komt niemand en is alleen maar grond,

?

stel als ik dat stuk grond wil, Hoe moet ik dat doen? bij gemeente vragen of ik dat stuk kan kopen? en wat zal dan de prijs zijn,,?

(ik zet hier even de vraag omdat ik anders nutteloze topics maak )

Onze konijnen aten behalve hun standaard brokjes gewoon uit de moestuin mee. Maar ik kan me voorstellen als je een paard hebt, dat je dan vrij veel grond en voeding veel nodig hebt.

Onze konijnen waren verzot op de witte klaver in ons gras (dik en rond werden ze daarvan).

aan welke dieren wil je voer gaan geven ?zijn dit wilde dieren of dieren die bij mensen zitten

voor info bij het kadaster moet je ook betalen /

welicht als er met een stuk grond niets gedaan word is het welicht van de gemeente zelf

• 3 weeks later...