Ga naar inhoud

Wat heb je vandaag gezaaid/geplant? (seizoen 2012)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Chineese boontjes Gezaaid

Passiebloem Gezaaid

Lampionnenplant gezaaid

Kerstdennen gezaaid

Cour de Bouf tomaat opgepot

Omdat het kan.

Geplaatst:

vroege aardappelen zitten al 4 weken in de grond.sommigen staan al boven.nu met de nachtvorst dek ik ze met gemaaide gras toe.

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Ja, deze mosterd is gezaaid met de zaadjes van vorig jaar. Veel zaadjes. En die gebruik ik dan weer bij het inmaken van de courgettes en augurken. En eventueel in curries e.d. Zijn makkelijke planten en bloeien mooi geel.

Geplaatst:

Een klein vakje met bieten en een klein vakje met snijbiet. En een rode hortensia in de grond gezet die achteraf nog gratis was ook (kassière was m vergeten zagen we thuis).

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:

Aha... daar zat ik op te wachten... het Geedee-signaal dat ik iets met die Dahlia-knollen van de Aldi moet gaan doen (anders vergeet ik ze en liggen ze er over een paar maand nog net zo).

Ok, komen op het "te poten" lijstje... nu alleen nog bedenken wáár...

Geplaatst:

Van de week de Walla Walla in de tuin geplant.

Gister de prei overgezet in de tuin, slaplantjes uitgeplant, paar soorten pluksla gezaaid, roze snijbiet gezaaid en vandaag wil ik aan de komkommers, pompoen, courgettes en augurken beginnen...of zou ik nog even wachten. Dilemma...........

Geplaatst:

14 pompoensoorten 1 courgette 1 komkommer.

116 Aardappels ondanks vruchtdag..de volgende worteldagen ben ik misschien afwezig..en dan ook nog laat

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Dahliaplanttijd staat genoteerd.

Vanavond verspeend: Tomaten:

OSU Blue, Blueberry, Tigerpaw, Black Zebra, Melua en de Black Pear... die geen tomaat blijkt te zijn maar peper of paprika

Geplaatst:

Vandaag prei en pastinaak gezaaid in geulen, courgette in de kas en chinese boontjes in zaaibak.

Tevens paardenbloemen geplukt die nu lekker staan te trekken voor jam.

Geplaatst:

Vandaag doreés gepoot, silvy aardappelen gepoot en verschillende soorten rucola en verschillende soorten sla gezaaid. Aardbeien uitgeplant, sla uitgeplant.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...