Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Schrijf nu alles in mn tuinagenda bij 20 mei....die is zo dik....die raakt niet verloren

@ appelvrouw...jij krijgt snackpaprika

Geplaatst:

geedee, jij en greetje ( van wie ik gele framboos krijg) hebben nog niets uitgezocht van mijn lijstje. kijk bij mijn lijstje op pagina 6, die op pagina 5 is niet meer bijgewerkt...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Zo, even het topic doorgespit en ik zou graag de volgende dingen willen ruilen.

Van Jorieke's lijstje:

7-jaars spinazie

rozemarijn

salie

citroentijm

vaste rucola

De bos-aardperen van Dennis

Van Eva de Mississippi Purple brown bonen en daslook

Van Jet de knoflook bieslook

Lijkt een beetje op kwartetten als ik dit allemaal zo opschrijf .

Wat ik te ruilen heb zijn sowieso alle zaden die op m'n site staan. En ik heb nog een aantal tomatenzaden liggen die ik op aanvraag kan meenemen als zaden of zaaien om mee te nemen:

Black & Red Boar

Green Zebra

Piedmont

Oranje van Goeijenbier

Great White

P20 Blue

Calabash Purple

Striped Cavern

Bovendien heb ik van een heleboel soorten paprika's en pepers 2 of meer gezaaid (ik wil altijd één plant per soort). Dus wat ik teveel blijk te hebben kan ik ook meenemen als ruilmateriaal.

http://www.hobbyzaden.nl

Zaden te koop al vanaf 0,25 €.

Geplaatst:
Van Eva de Mississippi Purple brown bonen en daslook

de daslook kun je altijd van me krijgen...maar die bonen? die heb ik niet.

Geplaatst:
Ja da's ook n leuk idee....een "zoek maar uit tafel" waar iedereen zijn teveel gezaaide plantje op zet

Ja precies! ik zaai ook 'altijd' (ik moestuinier al een jaar haha) veel te veel... sowieso zal ik pepers en tomaten over hebben...

Gee mag ik ook dropplantje van jou? Wil jij dan butternut pompoen van mij oid?

Geplaatst:
Ja da's ook n leuk idee....een "zoek maar uit tafel" waar iedereen zijn teveel gezaaide plantje op zet

Ja precies! ik zaai ook 'altijd' (ik moestuinier al een jaar haha) veel te veel... sowieso zal ik pepers en tomaten over hebben...

Gee mag ik ook dropplantje van jou? Wil jij dan butternut pompoen van mij oid?

Ja dat is goed...1xdrop voor Margareth...staat genoteerd....ik zoek nog reuze ui en egyptische ui....is 20 mei wel beetje laat maar dan zaai ik ze volgend jaar wel.

Ik zal van die dropplant ook nog meer van zaaien voor op de "carrousel-tafel"

Geplaatst:

Vorig jaar heb ik alle egyptische broedbolletjes weer terug gestopt in de pot, allemaal groeiende uien geworden..en ik heb er net vanmiddag 4 uitgehaald om te ruilen..ze zitten dus al in een potje en aan de groei.

Roept u maar

Geplaatst:

Als Jorieke er geen genoeg meer overhoudt, wil ik er wel een paar van je. Geen idee hoeveel je er eigenlijk nodig hebt om er van te eten zo nu en dan. Hoe snel groeien die dingen?

Geplaatst:

Je kunt een plantje van mij nemen en een broedbolletje van Jorieke..het plantje geeft misschien dit jaar ook al broedbolletjes, maar omdat dit voor mij het tweede jaar is ( vorig jaar voor t eerst een plant met broedbolletjes) heb ik geen idee. met één plant kunt je dan zo verder totdat je over een paar jaar een volle pot of hoekje hebt met die ui, die je dan kan gaan inmaken à la Thea...

Geplaatst:

Ik dacht ergens te lezen dat je heel veel mee zou nemen, maar ook weer het e.e.a. mee terug.Ruilhandel

Sorry als ik dat verkeerd heb,ben gewoon aan het plagen

Geplaatst:

@Eva: Sorry, ik bedoelde de Mississippi Purple brown bonen van Heylane.

@Appelvrouw: Ik zal proberen een Piedmont tomaat voor je te zaaien. Ik ga morgen weer wat potgrond kopen om te beginnen met de tomaten.

http://www.hobbyzaden.nl

Zaden te koop al vanaf 0,25 €.

Geplaatst:

@ greetje Ik was jou ook aan t plagen ...je bedoelt die plantemmers die ik waarschijnlijk in een aanhanger moet gaan vervoeren naar moestuindag omdat ze nogal populair blijken

• Nieuwe aanmaken...