Nick18 Geplaatst: 16 januari 2012 Geplaatst: 16 januari 2012 Hallo moestuinliefhebbers, Ik ben Nico bijna 24 jaar oud, gelukkig getrouwd en wonende te Hoevelaken Ik zie dat jullie gek zijn op foto's, helaas heb ik die nog niet!Mijn moestuin is pas sinds vorige week geregeld/gehuurd (50 m2) maar dit jaar kan het dus beginnen!Ik ben nu druk bezig alle zaden uit te zoeken... Ben vorig jaar al wel druk bezig geweest met plannen maken en informatie vergaren. Maar ik denk dat ik hier nog wel wat tips kan gebruiken! Verder wil ik dit voorjaar nog graag wat druiven planten tegen een muur in mijn achtertuin (iemand tips/suggesties)?Verder heb ik kippen en een Gieser Wildemann (stoofpeer) in de achtertuin... Quote De groenten!
Jorieke123 Geplaatst: 16 januari 2012 Geplaatst: 16 januari 2012 Welkom Wat voor een soort kippen heb je? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nick18 Geplaatst: 16 januari 2012 Auteur Geplaatst: 16 januari 2012 Welkom Wat voor een soort kippen heb je?Dank je! Serama's en Barnevelder krieltjes, erg leuk Quote De groenten!
Simone Geplaatst: 16 januari 2012 Geplaatst: 16 januari 2012 Welkom en veel plezier Quote Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
Kruidje Geplaatst: 16 januari 2012 Geplaatst: 16 januari 2012 Welkom! Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Harry's moestuin Geplaatst: 16 januari 2012 Geplaatst: 16 januari 2012 welkom op het forum Quote Mijn "vriend" de roodborst, tuiniert altijd met me mee.Dat doet me glimlachen en genieten.
jeanne-heijmans Geplaatst: 16 januari 2012 Geplaatst: 16 januari 2012 Hoi en welkom, wij hebben een blauwe druiven soort, boskoops glory en die is zo lekker zoet. Quote
Rantje Geplaatst: 16 januari 2012 Geplaatst: 16 januari 2012 Welkom!!! Leuk hoor, kippies!Ik wil als alles bij ons klaar is 2 kipjes in de achtertuin.Nu nog erg druk met de planten dus ben even gestopt met het zoeken naar een kip die ik én leuk vindt én het naar z'n zin zal hebben bij ons in de tuin. Succes met je tuin! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Helly Geplaatst: 16 januari 2012 Geplaatst: 16 januari 2012 Hallo Nico en welkom op dit forum. Alvast veel plezier op je moestuin. Quote Good things come in small packages
HuubvG Geplaatst: 17 januari 2012 Geplaatst: 17 januari 2012 Welkom en veel plezier zowel in de tuin als op het forum.Ik zit ook te denken aan kippen houden, maar dan niet in de volkstuin (verboden!) maar achter mijn woonhuis. Nog even onderzoeken hoe het gekraai van een evt. haan in de buurt aan zal slaan. Ik kan er het hondengeblaf tegenover stellen, dat gaat hier de hele dag door... Quote
Jorieke123 Geplaatst: 17 januari 2012 Geplaatst: 17 januari 2012 Een haan is verder niet nodig, dus zou ik niet nemen.Hennen kunnen ook aardig kakelen/kukelen zodra ze een ei hebben gelegd Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
HuubvG Geplaatst: 17 januari 2012 Geplaatst: 17 januari 2012 Ik denk dan weer verder en zou dus mijn eigen kippen(vlees) willen kweken, in plaats van ze bij de slager te halen. En daar is dan wel een haan voor nodig... Maar zonder haan wil het uiteraard prima. Laat ik het dan eerst maar eens voor de eieren doen. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 17 januari 2012 Geplaatst: 17 januari 2012 Ja, dan heb je een haan nodig... al kan je ook overal wel broedeieren kopen/bestellen tegenweurdig. Kan je die uit (laten) broeden. Met een machine of een broedse hen Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
HuubvG Geplaatst: 17 januari 2012 Geplaatst: 17 januari 2012 Hé dat lijkt me toch wel erg leuk dan, dit wist ik nog niet heur! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 17 januari 2012 Geplaatst: 17 januari 2012 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nick18 Geplaatst: 17 januari 2012 Auteur Geplaatst: 17 januari 2012 Allemaal hartelijk dank voor het warme welkom Een haan is verder niet nodig, dus zou ik niet nemen.Hennen kunnen ook aardig kakelen/kukelen zodra ze een ei hebben gelegd Ik heb ook een haantje hoor, maar dan wel een hele kleine (serama)! Quote De groenten!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.