Geplaatst: 26 augustus 20214 j Ik wandel veel en als ik wat "fotowaardigs" zie dan maak ik even een kiekje. Ik heb totaal geen verstand van paddenstoelen en zwammen maar vind ze wel erg interessant vaak erg mooi. Mbv de app Obsidentify zoek ik wel op wat het is. Hierbij alvast een paar foto's en de uitnodiging om foto's uit de natuur toe te voegen.
Geplaatst: 26 augustus 20214 j Prachtig! Die eerste lijkt wel een grote stapel pannenkoeken. Krijg er trek van Mooi topic. Ik heb ook een foto. Fraaie abstracte spiegeling, maar het gaat eigenlijk om die zwemmende rakker. Ze vinden het niet leuk als je dichtbij komt, de lokale schildpadden. Eentje lag aan de kant te zonnen, maar sprong snel (jawel, snel) in het water toen ik een close-up probeerde. Dus toen maar van afstand. 26 augustus 20214 j aangepast door fre3ke
Geplaatst: 30 augustus 20214 j Natuur in eigen tuin. Vannacht een egel 'betrapt' terwijl hij zich tegoed deed aan een afgevallen pruim. ( Foto's zijn gemaakt zonder flits maar met kunstlicht) -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Geplaatst: 15 maart 20223 j Ik zag deze natuur gisteren op de fiets. Een beetje plat, ik geef het onmiddellijk toe.
Geplaatst: 16 maart 20223 j Ik vind um wel mooi, de rest van het lijf zit onder de grond..moet wel een vrouw zijn. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.