Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbaak

Featured Replies

Geplaatst:

klaag dat mijn eerste, echte, enigste, meloenvrucht ter ziele gaat door......ja wist ik dat maar. balen

Geplaatst:

Bah, bah, bah. bah. bah..( zie update ).en dan heb ik ook nog hoofdpijn erbij en moet ik niezen

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Nou je mag helemaal niet klagen, je hebt een onwijs leuk granaatappeltje hangen waar ik jaloers op ben tof,

als je van mij ooit een struikje gekregen hebt waar deze aanhangt nou dan zwaait er wat, ik heb nog geen bloempje aan mijn struikjes gehad

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Ik mag wel klagen... en dat appeltje is er trouwens vandaag afgevallen..hij is gebarsten( zou ik hem kunnen eten trouwens?) Die struik heb ik persoonlijk geïmporteerd uit Granada img668278921339878872.JPG

Geplaatst:

Ik klaag over, mijn pas aangekochte pruimenboom, geen vrucht te zien, mijn kruisbes, ook niets gezien, moet ik hem nu opruimen of niet, alleen bruine blaadjes er aan wel een hoop stekels Mijn appelboom,wel geteld 2 appels. Dit alles gekocht bij dezelfde tuincentra. Mijn kersen boompje gekocht bij karwei, alleen maar bruine blaadjes grr Alleen mijn druiven rank, zit de meeste druiven trosjes aan als ooit tevoren, denk toch vorig jaar goed gesnoeid. O ik heb daar van ook al een tros of 30 weggehaald, de kleinste, diegene die aan dezelfde tak groeide. maar das geen klagen meer,

Geplaatst:

Pas aangekocht en geen of heel weinig vruchten is heel normaal. Tuinen is een kwestie van geduld. Klacht afgewezen

Geplaatst:

SLAKKEN! er is nog maar 1 pompoen over en 3 courgette's Dus nu maar weer nieuwe gezaaid. Ook de Wieringer boontjes zijn grotendeels opgevreten en bijna alle soja Als die slijmerige dingen hier en daar een blaadje wegvreten oke, maar ze laten alleen het stompje van de stengel achter

Geplaatst:

Nou Jeanne haar klachten van alleen bruine blaadjes lijkt mij erg gegrond, want daar horen nu toch wel frisse blaadjes aan, uik zou even topic plus foto's plaatsen.

Tuurlijk zou ik granaat apppel even proeven dat hij eraf gevallen is is balen, maar net goed want waar is mijn granaatappel uit Granada of was dat voor je forum tijd

Hier ook Dennis zijn die slakken aan het slopen met dit regenactige weer, komen ook die hele dikke vraatzuchtige monsterslakken tevoorschijn waarvan ik had gehoopt dat ik die al maanden terug uitgeroeid had.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

ik vermoord de slakken niet, dat vind ik zo zielig. Maar gooi ze over de heg in het weiland. Tegen de tijd dat ze terug gekropen zijn, zijn ze al gestorven door ouderdom

Geplaatst:

Kan dat nog? Pompoenen en courgette? Hier zijn er ook een paar meedogenloos opgeschranst.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:

Courgette's kunnen nog gezaaid worden, pompoenen weet ik niet maar ik probeer het gewoon

Geplaatst:

Ik zou het gewoon proberen inderdaad. Maar tegen de tijd dat je dit leest, heb je er van gegeven

Geplaatst:
ik vermoord de slakken niet, dat vind ik zo zielig. Maar gooi ze over de heg in het weiland. Tegen de tijd dat ze terug gekropen zijn, zijn ze al gestorven door ouderdom

Zielig Dennis

Geplaatst:

Mijn enige artisjok (ja ja... die van dé foto vd week 11 febr. jl. imgupload/uploads/img071881661328568137.jpg)

is verworden tot mieren en luizen pretpark

pict336112991339957734.jpgpict336294151339957738.jpgpict336345161339957743.jpg

Die mieren slepen gewoon de grond en zand mee omhoog(20cm ) de plant in, om hun luizen te melken

Geplaatst:

snel !!!! de brandnetelgier gebruiken

Geplaatst:

Die heb ik dus niet..... .....mag ik daar óók over klagen....het enige dat ik in een plantenspuitfles heb tegen bladluis , is een mix van zware tabak+afwasmiddel+spiritus.... maar dat gebruik ik alleen sporadisch bij een roos of dahlia.....niet bij het "eetbare" tuintje

heb eigenlijk brandnetels zát staan....duurt dat lang zo'n gier maken?

Geplaatst:

De waterspuit erop Geedee! Dan daarna nog zeep met spiritus...

Geplaatst:

mierenlokdoosje o f knoflookwater...........en dan de luizen aanpakken

denk niet dat je plant het gaat redden, sorry

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

@Geedee, dat had ik vorig jaar ook in alle artisjokken. Maar ik had er niks tegen gedaan en de planten hadden het prima overleeft. Alhoewel de plant het natuurlijk wel fijner zou vinden als ze eraf zijn

Geplaatst:

ik klaag over school: we hebben toetsweek morgen half 11 in en dan de toets maken en tot 4 uur school. staat er nu ineens dat we het eerste uur naar school moeten komen en dan van kwart over acht tot vier op school moeten zitten. ik zeg wel dat ik niet op teletext heb gekeken.

Geplaatst:

Ik klaag over... snot!

Mijn neus loopt, bijholtes zitten vol, keel doet zeer, oren zitten dicht! Yup... Verkouden!

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:

Ik klaag over de buurman die mij een blender gaf..voor milkshakes en soep en zo...gisteren soep in gedaan om fijn te malen (mijn staafmixer is nogal heftig, dus als je weinig soep hebt spet het in het rond.) Hete soep ja, jullie snappen het al.Ik zette het ding aan en de soep vloog er in een klap uit.

Twee verbrande armen, een met alleen spetters, mijn linkerarm kreeg de volle lading.Een groot deel van mijn onderarm ter grote van Lie`s hand. Ook nog twee plekken op t lijf Geluk bij een ongeluk was dat ik een verse tube Boegem zalf in huis heb. en dat ik een beek heb met een flinke stroom door de regen van de afgelopen tijd..dat hielp pas echt..een kwartier in de beek met mijn armen.Toch slecht geslapen, en met de linkerarm kan ik nog niet veel..

aangepast door Gast

Geplaatst:

Jemig Jet, heb jij weer, hopelijk gaat het snel over. sterkte

Geplaatst:

Och Jet, dat is echt kl*te! (ik zal niet meer klagen over mn lopende neus )

Hopen dat het snel geneest!

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.