Geplaatst: 1 uur geleden1 u Bij Tagetes hoef je helemaal niet moeilijk te doen, ook zonder organza zakje lukt het. Gewoon laten verdrogen aan de plant, en als het is verdroogd haal je het bloemhoofdje eraf. Net als met Goudsbloem, die vallen er ook niet zo snel af.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 1 uur geleden, Tanja65 zei:kool zaailingenKun je knippen en als microgroente eten.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ja klopt. Maar in het looppad niet handig. Wel bij de tomaten idd. Ik laat er ook enkele groeien om op te kweken.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 13 minuten geleden, acpronk zei:Tagetes […] ook zonder organza zakje lukt het.Gewoon voorzorg. Ik weet niet van alles hoe de bloem/het zaad zich gedraagt. Dus ik doe het meestal zo. Behalve bij calendula idd.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u De waterkers in de kweektafel gaat binnenkort plaats maken voor nieuwe teelt. Inmiddels zijn de eerste zaadjes rijp. Dit bakje laat ik nog even verder drogen.
Geplaatst: 20 minuten geleden20 min Bij zelfbestuivende planten, bijvoorbeeld pepers, juist eerder, om kruisbestuiving te voorkomen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.