Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zoals de titel al doet vermoeden.. 

1 van mijn lekkere favoriete tomatenrassen is : Millefleur. 
echter, tot nu toe zo moeilijk te vinden & de webshop waar ik mijn overige zaden vind heeft dan weer geen Millefleur. 
iemand hier die mij wat millefleur zaden wil verkopen! :D

Bij absolute voorkeur biologisch geteeld! 

Alvast bedankt!

Levensmotto Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀

• Jorieke123 changed the title to Gezocht: Millefleur tomaat.
Geplaatst:

Ik heb even gekeken bij de shops waar ik vaak zaden koop, en een van de winkels heeft 'm wel.

https://www.tessgruun.eu/tomaten/tomaat-millefleur-10-zaden-tessgruun

Heb er vorige week nog wat besteld en kreeg het enkele dagen later al in de brievenbus.

Ik kom 'm ook hier tegen:

https://www.tuinjoop.com/product/tomaat-mille-fleur-solanum-lucopersicum-l/

https://www.vreeken.nl/291400-kerstomaat-ildi-millefleur

Bij Vreeken is de soort nu helaas niet op voorraad, maar dit is een biologische. En TuinJoop geeft aan dat alle zaden zijn gekweekt zonder chemische middelen (maar met die webshop heb ik geen ervaring).

• Like 1

Oudholland

Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?

Geplaatst:

Ik heb zaadjes van Millefleur. Waarschijnlijk oogst 2020. Gekregen van een medeforumlid. Of ze 100% biologisch zijn weet ik niet.

Laat maar weten of je toch geïnteresseerd bent.

Geplaatst:

Ildi / millefleur hab ik ook, maar ik vind die tomaten nergens naar smaken. Ziet er wel heel indrukwekkend uit, die volle tomatentrossen. Heb er wel zaden van gewonnen (had ze in 2020 in de tuin), maar die heb ik al weggegeven, volgens mij.

Geplaatst:
On 12/30/2021 at 8:42 PM, Amrutten said:

Ik heb zaadjes van Millefleur. Waarschijnlijk oogst 2020. Gekregen van een medeforumlid. Of ze 100% biologisch zijn weet ik niet.

Als ze van mij komen zijn ze idd biologisch, oogst 2020 of 2021.

Geplaatst:
17 uren geleden, Flup zei:

Ildi / millefleur hab ik ook, maar ik vind die tomaten nergens naar smaken. Ziet er wel heel indrukwekkend uit, die volle tomatentrossen. Heb er wel zaden van gewonnen (had ze in 2020 in de tuin), maar die heb ik al weggegeven, volgens mij.

ik vond ze vorig jaar dus wel heel lekker, maar mijn zaadjes zijn beginnen schimmelen... ;-)

Geplaatst:
Op 30-12-2021 om 20:42, Amrutten zei:

ik wil er wel een aantal overnemen/kopen ;-) 

Geplaatst:
Op 31-12-2021 om 17:00, Saalk86 zei:

Tessgruun is absoluut de kortste en beste weg!! 

heb zaden besteld bij tessgruun, nu zondag, (andere dan millifleur want die heb ik van een forumlid) maar tot op heden staat bestelling : in verwerking :D & laat ik nu ongeduldig zijn om mijn paprikazaadjes :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...