Geplaatst: 31 december 20214 j Een goede gezondheid voor allen, vooral die mentale krijgt extra veel wensen deze keer. En dan natuurlijk ook veel zaad gewenst, zaad van de gewenste soort welk uitkomt op de gewenste plek en op het gewenst moment welteverstaan. Extra veel geluk voor diegene die met de wedstrijd mee gaan doen (tenzij ik ook meedoe, dan wens ik je nog altijd heel veel geluk maar net iets minder als aan mezelf 😉). Wat kan ik nog meer wensen... Een composthoop dat je in 2022 niet alleen opgebruikt krijgt, een lage energiefactuur, een knappe schop en een goede kruiwagen, totaal geen ongewenst onkruid, de perfecte mix zon/temperatuur/regen zodat we weinig water zelf moeten dragen maar alle plantjes toch perfect bedeeld zijn, en dan ook een heel lekker lang kweekseizoen specifiek voor de tomaatjes.
Geplaatst: 31 december 20214 j De beste wensen voor 2022, niet alleen met de moestuin maar ook met de rest. (tenzij ik ook meedoe, dan wens ik je nog altijd heel veel geluk maar net iets minder als aan mezelf [emoji6]).Je moet de anderen juist extra veel geluk wensen, want zelf kun je het als de beste, toch? Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 1 januari 20224 j Ook ik wens iedereen een groeizaam, gelukkig en vooral een gezond Nieuwjaar toe! Ik heb er zin in! Zo, nu de laatste oliebollen opeten, de kerstboom eruit en de booster erin! En dan ben ik er klaar voor! 😊
Geplaatst: 1 januari 20224 j alle goeds voor 2022 gewenst , dat we hier in vriendschap mogen blijven praten en van elkaar leren
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.