Arja Geplaatst: 17 december 2022 Geplaatst: 17 december 2022 Er staat een pan erwtensoep op het inductievuur, met knolselderij uet. Ze zijn erg klein, misschien had ik ze meer moeten voeren. Quote
Indy Geplaatst: 17 december 2022 Geplaatst: 17 december 2022 Dat is echt wel balen. Zeker als je best vol zat. Ik heb met nog wat laatste groenten een groentesoep gemaakt. Quote
Jeanne heijmans Geplaatst: 17 december 2022 Geplaatst: 17 december 2022 Boerenkool stamppot helaas de laatste want het groeide niet best Quote
Jorieke123 Geplaatst: 25 december 2022 Auteur Geplaatst: 25 december 2022 'Kommetjes', met o.a. eitjes in ham, plakjes fuet, kleine salade van gekiemde alfalfa en linzen, (gekochte) falafel met eigen chilisaus, en nog wat lekkere dingen. In kommetjes die ik kreeg van @jootje Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 30 december 2022 Auteur Geplaatst: 30 december 2022 Zometeen: Pannenkoeken met kweepeer. Lekkerrrrr. Gisteren goulash uit de vriezer, met witte rijst en zure room. De dag daarvoor gehakt+bonen+maïs+paprika met tortillachips om het op te scheppen. Morgen...? oliebollen? Hier een link naar het nieuwe topic: Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.