nicolevl Geplaatst: 12 januari 2022 Geplaatst: 12 januari 2022 (aangepast) Hoi mijn naam is Nicole en samen met mijn partner zijn we sinds kort de troste bezitter van een moestuin op en volkstuin complex. We zijn nog beginner heb in het verleden op het balkon een makkelijke moestuin gehad maar merkte dat ik tegen bepaalde dingen aan liep en wij ook meer wilden van groente en fruit. Toen vorig jaar de stap gezet om ons te plaatsen op de wachtlijst van de volkstuin en vanaf deze maand hebben we er 1. De grote is 120m m2 wat denk ik voldoende is voor 2 personen. Een volgend ekeer zou ik foto's plaatsen van het perceel 17 januari 2022 aangepast door nicolevl 2 Quote
Karietje Geplaatst: 12 januari 2022 Geplaatst: 12 januari 2022 welkom op het forum & veel plezier met je volkstuintje! Quote Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀
nicolevl Geplaatst: 30 januari 2022 Auteur Geplaatst: 30 januari 2022 Een aantal foto's hoe de moestuin er nu bij ligt die ik sinds januari heb. Het is een stuk van 120m2. 4 Quote
Mellie Geplaatst: 1 februari 2022 Geplaatst: 1 februari 2022 Heel veel plezier! Leuk dat jullie al zo snel aan een tuin konden komen. Groene groetjes 1 Quote
fre3ke Geplaatst: 1 februari 2022 Geplaatst: 1 februari 2022 Leuk hoor. Veel plezier. Nu is een mooi moment om fruit aan te planten dus je kan meteen van start. 1 Quote
nicolevl Geplaatst: 2 februari 2022 Auteur Geplaatst: 2 februari 2022 weet iemand waar je goede fruit struikjes online kan kopen zoals frambozen, blauwe bessen? Quote
Bearded johnie Geplaatst: 2 februari 2022 Geplaatst: 2 februari 2022 ik haal mijn fruitbomen en struiken altijd bij https://www.fruitbomen.net/ van de familie Houweling , mijn voordeel is dat ik ze zelf kan halen vanuit Katwijk , maar ik weet dat ze ook verzenden , ook de nazorg is prima, als je na een paar maanden of jaar een vraag heb kan je ze altijd bellen of mailen is onze ervaring 1 Quote
fre3ke Geplaatst: 2 februari 2022 Geplaatst: 2 februari 2022 Ik heb goede ervaringen met https://eetbaargoed.nl, ook qua nazorg. 3 Quote
Jane Doe Geplaatst: 5 februari 2022 Geplaatst: 5 februari 2022 Veel moestuin en forum plezier, welkom! Er staan wel topics over waar je terecht kan, webshops binnen en buitenland (of zoiets) is bijvoorbeeld zo een topic. Waar men kan zien waar men kan kopen en hoe de ervaring zo zijn. Quote
nicolevl Geplaatst: 13 februari 2022 Auteur Geplaatst: 13 februari 2022 Een update van de moestuin na hard werken is dit het resultaat ervan. 2 Quote
Jane Doe Geplaatst: 13 februari 2022 Geplaatst: 13 februari 2022 Dat ziet er veel belovend uit, bezige bijtjes geweest. 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 14 februari 2022 Geplaatst: 14 februari 2022 Welkom! 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Patrijs Geplaatst: 16 maart 2022 Geplaatst: 16 maart 2022 Dat ziet er mooi uit! Quote De moestuin van Patrijs
HuubvG Geplaatst: 16 maart 2022 Geplaatst: 16 maart 2022 Welkom. Veel plezier hier op het MTF en daar op de tuin. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.