YvonK Posted January 19, 2022 Share Posted January 19, 2022 Hoi Hallo! Ik kom me even voorstellen. Mijn naam is Yvon getrouwd, en we hebben 2 dochters. Onze oudste, 15, heeft afgelopen jaar een stukje moestuin gehad, helemaal alleen gedaan omdat wij vanwege onze achtertuin verbouwing weinig tijd hadden. Ze heeft toch mooi 30 snijboontjes van haar struikje, worteltjes, 3 paksoi, een bak vol aardappeltjes, aantal keren sla geoogst, 1 mini pompoen gehad. De mais en courgette zijn verregend. Dit jaar kan ik meehelpen, en willen we één en ander fatsoenlijk opkweken. Zelf kom ik hier op het forum uit omdat ik een wormenbak wil beginnen. En ik hierover info tegenkwam Dussss, daarom heb ik me geregistreerd. Hopelijk vind ik hier tips en ideeen voor de moestuin en onze wormen. Heb je vragen? Vraag maar raak. Groetjes! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fre3ke Posted January 19, 2022 Share Posted January 19, 2022 (edited) Leuk dat het direct goed ging vorig jaar. Nou ja, niet alles maar dat hoort er natuurlijk bij. Mais schijnt moeilijk te zijn met de bestuiving, dus dan is het niet zo'n groot verlies. Veel succes samen! Ook met de wormenbak. Edited January 19, 2022 by fre3ke 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karietje Posted January 20, 2022 Share Posted January 20, 2022 welkom op het forum! ook ik wil / zal dit jaar een wormenbak starten.. ben me hier al volop aan het inlezen. 1 Quote Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MSDG Posted January 20, 2022 Share Posted January 20, 2022 Succes dit tweede jaar, het is een leuk leerproces! Tip voor de wormenbak: check het laatste filmpje van Ineke Wentink/Ini’s moestuin over hoe zij een wormenbak is gestart. 😉 1 Quote Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted January 28, 2022 Share Posted January 28, 2022 Welkom hier en veel plezier! Leuk dat je dochter jullie heeft aangestoken Lekker bezig in de tuin en al gelijk een goed jaar in verder een verrregend moesjaar. Ze heeft talent! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted February 14, 2022 Share Posted February 14, 2022 Welkom! 1 Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts