angela Posted February 25, 2022 Share Posted February 25, 2022 (edited) Even onder voorbehoud dat ik kom, ik wil wel graag maar ik heb het een beetje druk even kijken of ik aan het verbouwen ben of nog niet maar ik ga het zeker proberen. Ik ga stoppen met mijn moestuin (met sommige van die mensen wil ik geen contact) dus genoeg te ruilen al kan ik natuurlijk niet alles meenemen. Graag hier in dit topic roepen/vragen en niet via PB is voor mij makkelijker terug kijken. Als er iemand iets wil hebben gewoon vragen ook al heb je niets uit mijn vraag lijstje. Er staan nog wat dingen op van de geannuleerde MTFD als het niet meer nodig is hoor ik het wel. Zaden: Red currant tomaten zaden aardbei mais zaden ( ik weet niet hoe kiemkrachtig ze nog zijn? ) Wonder van Venetië gele snijboon pompoen zaden Musquee de provence Aangeboden planten: 5x roma tomaten (1xoudholland) 10x cocktail trostomaten 3x stekjes van dwergsering paars (1x jootje)(1xNasuada) 5x Musque de provence pompoen (1x jootje) Divers: verse laurier blaadjes sap flessen kleine van een halve liter (op tijd aan geven breng ik alleen op verzoek mee van het werk) grote potten van 2 liter (op tijd aan geven breng ik alleen op verzoek mee van het werk) 3 kleine wiskey flesjes 200ml van Jack Daniels met plastic schroefdop 20 liter emmers 2x 25/30 liter ton (Jootje, Henkg) 4x bamboe bakje ( ik gebruik ze zelf als insecten huisje door ze te vullen) Landleven tijdschriften 3x wasmanden van Ikea ik gebruik ze zelf om bladafval in te doen en zo 2x klein formaat (Jorieke) ---------------------------------------------------------------------------------------- Wensen: Echinacea planten in div. kleuren Gele oleander papaver atlanticum (oranje of oranje met wit) IJslandse papaver Ereprijs in het roze, wit, blauw * zaden van minikomkommer Passandra *tomaten zaden/plantje van de Bleeding heart tomaat, Sweet carneros tomaat, SGT peppers tomaat, Great white purple tomaat, Mar azul tomaat, of iets anders ik hou van twee kleurig en geen snack soort *komkommerplanten div soorten *Courgette planten bij voorkeur div. soorten groen, geel, rond enz. *eitjes *Verse groenten of fruit voor de cavia's (rozen die ik heb gekregen van Ciska: Darby + scepter d’Isle’ (New dawn (klimroos), Alnwick rose, Strawberry hill rose, The ingenious mr Fairchild rose ) ---------------------------------------------------------------------------------------- Ik ruil met: Jorieke geeft: iets uit de vriezer, 1x geel monster Krijgt: doos met o.a., shampoo, badschuim enz, 4 witte tonnetjes met rode deksel, pompoen plantjes Appelvrouw geeft: krijgt: doos met..., Ciska geeft: Hulp in de moestuin Krijgt: mag alle frambozen opgraven enz, kookboeken, Roma tomaten, cavia's HenkG geeft: Krijgt: 3x grote pot, 1x 30 liter ton Jootje geeft: Krijgt: 1x 30 liter ton, dwerg sering, pompoen plantje Charly geeft: kop Krijgt: Handdoeken Nasuada geeft: eitjes Krijgt: Dwergsering Claudy geeft: Krijgt: wonder van Venetië snijbonen zaden Redzebra geeft: gele couer de boeuf tomaat, couer de boeur tri color tomaat + zaadjes. (ook nog gekregen Beaute blanche tomaat en Coral queen tomaat) Krijgt: OudHolland geeft: Krijgt: roma tomaten Fre3ke geeft: basilicum, Willard wynn tomaat, Marizol Gold tomaat, onbekende tomaat (word een verassing) Krijgt: grote emmers Goldfish geeft: Krijgt: pompoen zaailingen Iets te eten en te drinken mee nemen voor de gezamenlijke lunch Edited April 25, 2022 by angela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted February 25, 2022 Share Posted February 25, 2022 Ik krijg een doos? Leuk! Maar wat kan ik jou geven? Alles van je lijstje heb ik niet. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted February 25, 2022 Author Share Posted February 25, 2022 Ik heb momenteel eigenlijk niets nodig moes tuinieren staat even op een laag pitje Mocht ik nog iets bedenken dan laat ik het weten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted February 26, 2022 Share Posted February 26, 2022 Ik neem eitjes voor je mee 1 Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted February 26, 2022 Author Share Posted February 26, 2022 zoek jij nog iets? Er komt nog wel het een en ander bij mijn lijstje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted March 5, 2022 Author Share Posted March 5, 2022 Edit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 6, 2022 Share Posted March 6, 2022 Die witte tonnen met rood deksel vinden wij wel interessant! Ik heb nog wel wat in de vriezer liggen als ruil ook? 1 Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted March 6, 2022 Author Share Posted March 6, 2022 Helemaal goed, ik heb er nog meer maar daar wil ik nog even over nadenken 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted March 10, 2022 Author Share Posted March 10, 2022 Op 6-3-2022 om 11:51, Jorieke123 zei: Die witte tonnen met rood deksel vinden wij wel interessant! Ik heb nog wel wat in de vriezer liggen als ruil ook? Wil je de andere 2 ook die zijn groter dan deze? ik moet echt wat opruimen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 10, 2022 Share Posted March 10, 2022 Nou graag. 1 Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted March 15, 2022 Author Share Posted March 15, 2022 edit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudy Posted March 15, 2022 Share Posted March 15, 2022 hai Angela, Ik zou graag wat gele bonen van je willen. IK heb vast genoeg tomatenplantjes over als ruil. Groetjes van Claudia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted March 15, 2022 Author Share Posted March 15, 2022 Ik noteer de snijbonen voor jou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arja Posted March 19, 2022 Share Posted March 19, 2022 Zitten hier eventueel interessante tomaten voor jou bij, Angela? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted March 20, 2022 Author Share Posted March 20, 2022 Nee niet echt. Ik zoek vooral tomaten met twee kleuren of zo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 3, 2022 Author Share Posted April 3, 2022 edit in aanbod en vraag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 8, 2022 Share Posted April 8, 2022 Van de bramen ( en enkele frambozen) uit de vriezer maak ik van de week bramengelei, ( fruit:suiker 2:1) wil je daar een van? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 8, 2022 Author Share Posted April 8, 2022 Nee dank je, ik kan nog jaren vooruit met gelei en jam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 8, 2022 Share Posted April 8, 2022 🙀😂 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 8, 2022 Author Share Posted April 8, 2022 Ja is echt erg ik heb pas nog een boel potten aan de voordeur gezet voor gratis mee te nemen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 8, 2022 Share Posted April 8, 2022 Het blijft gelukkig jaren goed Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 14, 2022 Author Share Posted April 14, 2022 (edited) ik heb mijn lijstje wat aangepast. Ik zet hem donderdag waarschijnlijk dicht Edited April 14, 2022 by angela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oudholland Posted April 16, 2022 Share Posted April 16, 2022 Welke rassen roma / coctailtomaten heb je nog in de aanbieding? Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted April 17, 2022 Share Posted April 17, 2022 Angela, heb je nog een stekje van de dwergsering voor mij? De eitjes raap ik de dag ervoor voor je. Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 17, 2022 Author Share Posted April 17, 2022 10 uren geleden, Oudholland zei: Welke rassen roma / coctailtomaten heb je nog in de aanbieding? Ik weet het niet buitenlandse verpakking Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts