angela Posted April 17, 2022 Author Share Posted April 17, 2022 @Nasuada ik schrijf hem voor je op Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oudholland Posted April 17, 2022 Share Posted April 17, 2022 7 minuten geleden, angela zei: Ik weet het niet buitenlandse verpakking Dan is het een leuke verrassing... Als je nog roma hebt, mag je die meebrengen voor me. Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 18, 2022 Author Share Posted April 18, 2022 Ja hoor genoeg. Ik was vorig jaar erg tevreden over deze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 19, 2022 Author Share Posted April 19, 2022 Ik heb hier 4 plantjes staan waarvan ik denk dat het Josta bes stekken zijn. Maar ik weet het dus niet zeker meer (ijverige tuinbuurvrouw heeft stuk van mijn tuin omgespit, super lief hoor maar was inclusief planten) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 19, 2022 Author Share Posted April 19, 2022 Ik heb deze momenteel te koop staan ik heb hem een keer getest verder nooit gebruikt, hij mag eventueel ook voor een mooie ruil verhuizen. Niet voor een paar plantjes daar was hij te duur voor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 19, 2022 Share Posted April 19, 2022 Wat is het? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldfish Posted April 19, 2022 Share Posted April 19, 2022 Ziet er uit als een SlowJuicer. Daarvan heb ik er eventueel ook een te koop, mocht er nog iemand willen gaan sappen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
acpronk Posted April 19, 2022 Share Posted April 19, 2022 Nee, dat is een quick juicer. Weet even niet hoe het heet. Die heb ik ook, wordt ook niet gebruikt en stond ook op marktplaats maar niemand had interesse als het niet gratis is.. In een echte slowjuicer zou ik mogelijk wel interesse hebben. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
fre3ke Posted April 20, 2022 Share Posted April 20, 2022 Wat is de hoogte van de 20 liter emmers? Ik zoek 50 cm ongeveer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 20, 2022 Author Share Posted April 20, 2022 Geen idee. Ik zal dadelijk even opmeten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 20, 2022 Author Share Posted April 20, 2022 1 uur geleden, fre3ke zei: Wat is de hoogte van de 20 liter emmers? Ik zoek 50 cm ongeveer. Ze zijn 32 hoog. Zijn best grote emmers hoor ik weet niet waar je ze voor wilt gebruiken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fre3ke Posted April 20, 2022 Share Posted April 20, 2022 Ik wilde iets proberen met tomaten kweken. Beetje ingewikkeld om hier op te schrijven. Maar daarvoor zoek ik emmers die meer hoog zijn dan breed. Model vuilnisbak, eigenlijk 🙂 Maar dat zijn deze dus niet. Dank je voor het opmeten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldfish Posted April 21, 2022 Share Posted April 21, 2022 Mag ik 1 of 2x (slakken, grrrrr!) de zaailing Pompoen? Ik heb diverse tomaten voor je, bv een zaailing tweekleurige multiresistente ronde (stam) tomaat die je dus probleemloos buiten zou moeten kunnen telen. Of een resistente struiktomaat die hoge waarderingen krijgt in het buitenland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 22, 2022 Author Share Posted April 22, 2022 Breng ik voor je mee. Tomaat hoeft niet ik zit nu toch wel vol denk ik 🤣 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 22, 2022 Author Share Posted April 22, 2022 Ik ga dadelijk de laatste dingen klaar zetten en vast in de auto laden dus de lijst is dicht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fre3ke Posted April 22, 2022 Share Posted April 22, 2022 (edited) Kan ik toch een paar 20 liter emmers nog erin smokkelen? Vijf max Als het niet lukt, prima. Tot morgen! Edited April 22, 2022 by fre3ke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 22, 2022 Author Share Posted April 22, 2022 Ik ga kijken voor je 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 22, 2022 Author Share Posted April 22, 2022 Waar beginnen we ieder jaar toch weer aan 🤣 Auto zit weer lekker vol alleen de koelbox en Marco en nog bij proppen 🤐 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted June 15, 2022 Author Share Posted June 15, 2022 Ik plaats het even hier ipv het andere topic Heeft er iemand interesse in een partij bloempotten? Zijn er best veel 2 soorten mooi formaat vind ik zelf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts