Jump to content

TK Stapelbakken

Recommended Posts

Ik heb stapelbakken te koop afmeting uitwendig 60x40cm hoogte 8 cm.

ik gebruik ze als zaaibak, gereedschapslade etc.

Het zijn stevige bakken, waterdicht, gewicht 1.4 kg per stuk.

€3 per stuk afhalen in Gierle België

Ik ben particulier, verpakkingsmateriaal is niet voorhanden dat moet worden aangekocht.

Ik ben even in de posttarieven en pakjes regels gedoken, indicatief kan ik per pakket 12 bakken verpakken wat €20 aan kosten geeft per pakket.

Voordat ik geld uitgeef zie ik graag berichten wie hoeveel bakken zou willen hebben, daarna beslis ik of het zinvol is om verpakkingsmateriaal aan te kopen.

stapelbak.jpg

Edited by eduro
aanvulling

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Ik ben particulier, verzendmateriaal heb ik niet voorhanden dat moet aangekocht worden.

Als ik de verzendtarieven bekijk kan ik maximaal 12 bakken versturen per pakket dat dan €20 aan kosten oplevert.

Laat ik eerst een bekijken wie er interesse heeft en hoeveel je er wil overnemen voordat ik geld uitgeef.

Snap ik helemaal! Ik zou er eventueel tien willen, dan ben ik ook met die verzendkosten vele malen goedkoper uit dan als ik het nieuw koop. Maar nogmaals, begrijpelijk dat je het eerst via een makkelijkere weg kwijt wil raken 😁

Mocht je op willen  sturen hoor ik het wel!