Roland Geplaatst: 30 maart 2022 Geplaatst: 30 maart 2022 Is er een goede app of site welke voor de komende nacht een gedegen nachtvorst voorspelling doet zodat we weten of we de bloesem moeten beschermen? bv zoals buienradar? Quote
redzebra Geplaatst: 30 maart 2022 Geplaatst: 30 maart 2022 Korte termijn modellen, en dan nog is dit altijd een inschatting vandaar de verschillen tussen de verschillende berekeningen, hier kan je een overzichtje krijgen van alle modellen voor jou regio/stad. https://www.wetterzentrale.de/nl/show_diagrams.php?model=multi&var=5&lid=OP Quote
fre3ke Geplaatst: 31 maart 2022 Geplaatst: 31 maart 2022 The weather channel, is wat ik gebruik. Klopt niet altijd precies met regen, maar wel vrij goed met lokale temperatuur. Quote
woldistel Geplaatst: 31 maart 2022 Geplaatst: 31 maart 2022 Ik gebruik de weawow app. Die heeft gegevens per uur die je ook nog eens van verschillende weerstations kunt halen. Ook zonsopkomst en -ondergang, maanfasen, stikstof en fijnstof, uv en een hele duidelijke kaart. Fijnste weerapp ooit (vind ik) 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.