Esmee9876 Posted April 15, 2022 Share Posted April 15, 2022 Hoi, ik heb op het moment een kleine moestuin van 9m2. Binnenkort ekort ga ik op kamers en is hey toch wel een stukje reizen naar de moestuin. Er mee stoppen vind ik zonde want alles is grootte deels gezaaid. Hoevaak moet ik ongeveer naar de moestuin komen om te onderhouden + oogsten. Zou dit tot augustus in 1 weekend kunnen? groetjes, Esmee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amrutten Posted April 15, 2022 Share Posted April 15, 2022 Een keer per week is te weinig om de boel goed bij te houden. Oogst kan overrijp zijn, problemen niet meer te corrigeren. 2x per week een goed half uurtje voor 9m2 zou wat mij betreft het minimum zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arja Posted April 15, 2022 Share Posted April 15, 2022 Hangt het er ook niet vanaf hoeveel dagen de plantjes zonder water kunnen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goudsbloempje2 Posted April 15, 2022 Share Posted April 15, 2022 Naast bovenstaande hangt het er ook nog vanaf wat je wilt kweken. Bijvoorbeeld pompoen heeft eigenlijk alleen maar vocht nodig. Tomaat moet je bijvoorbeeld regelmatig dieven en aanbinden. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts