ron Posted February 11, 2012 Posted February 11, 2012 Gezocht een Rabarberplant/wortelstok, uiteraard tegen betaling. Ron...... Quote
Frank Houweling Posted February 11, 2012 Posted February 11, 2012 6,- mag je zelf het ras uitzoeken. Ik heb:FrambozenroodGoliathMikootMira MRed Champagne (komt nog binnen)Valentine MVictoria M Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
ron Posted February 11, 2012 Author Posted February 11, 2012 Heb het gezien Frank, maar met verz.kosten wordt het 21 euro. Beetjeveel. Quote
Frank Houweling Posted February 11, 2012 Posted February 11, 2012 Dat snap ik Toch maar een keer langskomen dan Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
ron Posted February 11, 2012 Author Posted February 11, 2012 Dan blijft het nog steeds duur Arnhem-Boskoop en Vice Versa Ron Quote
Jorieke123 Posted February 11, 2012 Posted February 11, 2012 Bestel er een stapel andere leuke fruitsoortjes bij. (jaaaaa ik weet dat rabarber eigenlijk geen fruit is) Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geedee Posted February 11, 2012 Posted February 11, 2012 Hey ron....als je langs een moestuincomplex gaat tegen de tijd dar de rabarber goed is opgekomen, vind je vast wel iemand die je een stek uitdoet. Quote
ron Posted February 12, 2012 Author Posted February 12, 2012 Hey ron....als je langs een moestuincomplex gaat tegen de tijd dar de rabarber goed is opgekomen, vind je vast wel iemand die je een stek uitdoet. Goed idee, had ik nog niet aan gedacht, er zit wel een complex hier in debuurt!! Ron Quote
Recommended Posts