citroen Posted June 26, 2022 Share Posted June 26, 2022 Wie heeft ervaring met het reinigen van zijn drukspuit tussen 2 verschillende behandelingen met andere produkten ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inloggevens kwijt Posted June 26, 2022 Share Posted June 26, 2022 Ligt eraan waarmee je hebt gespoten. Als het gaat om een bestrijdingsmiddel tegen insecten of schimmels dan goed spoelen met water. Klein bodempje schoon water in de spuit doen en dat spuiten zodat ook de spuitlans (het gedeelte van de spuit waarmee je spuit) ook schoon wordt. Heb je er onkruidbestrijdingsmiddel in gehad dan zou ik de spuit niet gebruiken om daar groentegewassen mee te spuiten. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
donaldk Posted June 27, 2022 Share Posted June 27, 2022 ammonia spoelen/in spoelwater stond er in een instructie. 1 Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted June 27, 2022 Share Posted June 27, 2022 Op 26-6-2022 om 11:09, Inloggevens kwijt zei: Heb je er onkruidbestrijdingsmiddel in gehad dan zou ik de spuit niet gebruiken om daar groentegewassen mee te spuiten. Van wat ik in het verleden heb gelezen is dat je dan een extra drukspuit moet aanschraffen om die alleen voor de bestrijdingsmiddelen te gebruiken. Zelf heb ik er één extra aangekocht voor het gemakt om niet contsant te hoeven wisselen en schoon te maken. Eén voor anti-insecten, water, zeep en spiritus. Zo kan ik hem voor de helft gebruikt gewoon terugzetten en de paar dagen laten gewoon weer pakken en makkelijk spuiten. En de ander gebruik ik voor bladvoeding en andere niet schadelijke stoffen. 2 Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lia56 Posted June 27, 2022 Share Posted June 27, 2022 @rorrorZo doe ik dat ook... 1 voor de luis en de ander voor voeding... Voor de aaltjes is er een aparte gieter, ook eentje voor de mest en voor de lavameel een eigen verstuiver WS teveel 😁 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts