Swa Posted August 3, 2022 Posted August 3, 2022 Lijkt als 2 druppels water op de gaten die hier gemaakt werden door bruine ratten (en misschien nog gaan worden want ik weet nog niet of ik ze allemaal heb gevangen). Een mol is het niet want dan heb je een hoop en is de ingang min of meer verstopt in het midden van die hoop. Voor (woel)muisjes is dat gat te groot. 1 Quote
Inloggevens kwijt Posted August 4, 2022 Posted August 4, 2022 (edited) Waterslang in het gat steken en de kraan open zetten. Kijken of er wat gebeurt. Anders een paar gieters water in de pijp gieten. Edited August 4, 2022 by Inloggevens kwijt 1 Quote
Liekie Posted August 5, 2022 Posted August 5, 2022 ik zou ook gokken op ratten. Zo'n gat had ik vorig jaar ook dwars door de grindlaag&gronddoek rond mijn kas en verder heel mooi opgeruimd, dus duurde best wel even voor ik door had dat het er zat. Maar wel groot genoeg om er een boel tomaten en paprikas erdoorheen trekken 😕 2 Quote
tielse flipje Posted August 5, 2022 Posted August 5, 2022 Ja, rat. Zou even zoeken naar andere gaten. Vaak hebben ze nog enkele nooduitgangen. 2 Quote
Recommended Posts