Jump to content

Al aantal jaar meelezer maar nu eindelijk een account

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal!

Ik ben Lisa, 30 jaar en lees al een aantal jaar mee op het moestuin forum voor info en tips. Nu toch maar een account aangemaakt want het is toch wel leuk om te kunnen meepraten.

Na aantal verhuizingen ben ik van potten-op-balkon naar moestuinbak in de postzegeltuin gegaan. Het is geen grote, maar het begin is er (en van mijn vriend mag ik helaas niet uitbreiden, boe!).

Mijn droom is om later een grotere tuin te hebben en daarmee grotere moestuin te kunnen aanleggen! Sta altijd zo verlekkerd te kijken naar al die stukken grond en kassen die men hier op het forum staat te showen😛B59FCD49-CC66-4582-82AB-8BBBBED4AA31.thumb.jpeg.097dc1ecb9ad342a840abf307ba10799.jpeg

momenteel in de bak (van 1,20x80 ofzo): aantal cherrytomaten, bietjes, lente ui en diverse kruiden. Verder heb ik in de tuin verspreid: 2 appelbomen, 1 vijgenboom, druif, aardbeien, een mini perenboom, kiwibes, frambozen, 2 avocado’s en 3 bananenbomen (2x musa basjoo 1x musa cavendish)

Volgend jaar wil ik het wat efficienter aanpakken en echt gaan werken met “vakken” in de moestuinbak en misschien wat uitdaging zoeken in bijv. Broccoli.

4951AACA-7319-4C15-BFAD-BC14C31BC8DA.jpeg

5B878111-DD33-43D8-A8BD-4632216DC513.jpeg

• Like 2
Posted (edited)

Welkom!

Een mooie postzegel.

En je weet wat ze zeggen:

"Vriend er uit, moestuin er in."

😂

En als je hem echt niet kan missen kan je altijd nog aan de slag bij een moestuinvereniging. 👍

Edited by Patrijs
  • Like 2
Posted

Mooie start! Moestuinieren in potten vind ik veel moeilijker want het vraagt een aangescherpte aandacht.

Je zal met jouw vriend toch eens moeten bijpraten 😁

Posted

en van mijn vriend mag ik helaas niet uitbreiden, boe!.

:problem: Wat is dat toch altijd met die vriendjes die jaloers zijn op de moestuin? :think::classic_biggrin:

Maar jij welkom hier, en je postzegel valt wel mee zo te horen, er past heel wat in. :mrgreen:

Posted

Ahahhahaha @Patrijs! Zo gelachen om die opmerking Volgens mij zegt niemand dat maar is wel een goede om te onthouden in geval van nood.

Welkom hier in elk geval en geniet van alle leuke dingen. Ik droom ook van die grote tuin. Zucht. Maar alle beetjes tuin helpen. En meepraten is idd veel leuker.

Veel plezier in je postzegel en succes!

Groene groetjes