sammetje Posted February 18, 2012 Posted February 18, 2012 Mijn zus heeft een vijg in de tuin. Ik heb het afgelopen jaar wat stekken gemaakt van het snoeiafval Maar het is onbekend om welke vijg het gaat. Ik ga er vanuit dat het niet een heel bijzondere is, maar een standaard.HIerbij een blad van de betreffende vijg. Quote
Persica († december 2016) Posted February 18, 2012 Posted February 18, 2012 Ook al een vrucht van deze vijg gezien? Via blad is het gokken meer dan duizend soorten vijgen,... Quote
sammetje Posted February 18, 2012 Author Posted February 18, 2012 Ok dat wist ik niet, dacht dat elke soort een eigen bladvorm had.Vijgen die er nog aan zaten waren groen Daar heb je vast ook weinig aan Quote
Persica († december 2016) Posted February 18, 2012 Posted February 18, 2012 Ook eetbaar, of meer iets voor je kippen ? Quote
Frank Houweling Posted February 18, 2012 Posted February 18, 2012 http://www.figs4fun.com/ hebben allemaal foto's van de verschillende rassen & hun bladvorm. Misschien staat hij daar tussen? Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
sammetje Posted February 18, 2012 Author Posted February 18, 2012 Ze zijn wel eetbaar, dus de kipjes hebben pech @ Frank, bedankt, ik ga eens neuzen Quote
Recommended Posts