Geplaatst: 21 februari 201213 j Een verstuurde PM blijft hangen in postvak uit en gaat niet naar verzondenitems? Is dit normaal???
Geplaatst: 21 februari 201213 j Wellicht is je postvak "verzonden" vol? > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 21 februari 201213 j Het is me ook eens opgevallen. Volgens mij blijft die in Postvak uit staan tot dat hij gelezen is. Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Geplaatst: 21 februari 201213 j Auteur Het is me ook eens opgevallen. Volgens mij blijft die in Postvak uit staan tot dat hij gelezen is. O, dat zou wellicht kunnen, hij zegt wel "verstuurd". FF afwachten danmaar. Bedankt!!!!
Geplaatst: 21 februari 201213 j Dan is hij nog niet gelezen door degene die hem moet ontvangen. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 21 februari 201213 j Ja dat heb ik ook gezien....de mail blijft in jouw postvak uit staan, tot dat degene waar hij voor bestemd is weer inlogt en bericht krijgt dat er mail voor hem of haar is.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.