Geplaatst: 3 maart 201214 j Soms heb je van die dagen met een gouden randje. Vandaag was dat er 1 voor mij. Vanochtend naar de tuin gegaan, moestuin omgespit, alles netjes aangeveegd en opgeruimd, zonnetje erbij en het was heerlijk rustig op het complex. Mijn broer kwam gezellig even een bakkie koffie drinken, ik heb daar een schattig huisje al zeg ik het zelf. Daarna ben ik met mijn honden in het aangrenzende park gaan wandelen. Niemand tegen gekomen, vogeltjes fluiten, wederom een zonnetje, kortom, ik heb genoten. Ben naar huis gegaan en zit hier met een biertje nog na te genieten Ik ben van nature nogal een stresskip maar wat voel ik me nu relaxed zeg! Ben zo blij met mijn tuin! Jullie hebben hier verder niets aan, maar wilde het gewoon even kwijt.
Geplaatst: 3 maart 201214 j Super toch! De zon is hier alweer een poosje weg helaas en dan is het gelijk weer zo kil.Vanacht ben ik een paar keer wakker geweest en de merel zingt de hele buurt bij elkaar, volgens mij zoekt 'ie een vrouwtje uit een andere provincie Maar het is duidelijk voorjaar aan het worden
Geplaatst: 3 maart 201214 j Gisteren was het hier zo'n heerlijke dag.De tuin thuis wat opgeruimd en de rozen gesnoeid.Maar vandaag weer net zo donker en grauw als het de afgelopen week steeds was
Geplaatst: 3 maart 201214 j Auteur Gisteren heb ik ook de rozen gesnoeid, het was zo heerlijk windstil en helemaal niet koud. Ik hoop alleen dat door de vorst die ze deze week weer verwachten de rozen niet teveel gaan invriezen. Of zal dat wel meevallen?
Geplaatst: 3 maart 201214 j Auteur Ik was trouwens gisteren zo lekker bezig, heb echt het voorjaar in mijn bol. Heb wat primula's gekocht en mijn achtertuin ook eens onder handen genomen. Sinds ik mijn volkstuin heb, schiet dat er nogal bij in....Alles is weer keurig gesnoeid en opgeruimd, en wat zijn er tegenwoordig veel kleurtjes te koop van de primula. Staat zo gezellig!
Geplaatst: 3 maart 201214 j Heerlijk toch dat je zo lekker kan genieten van zoiets kleins. Zo'n dag had ik gisteren, super! Vandaag was het hier iets minder lekker maar morgen beloven ze een zonnetje. Dus wie weet morgen wel weer zo'n dag...heerlijk die lente kriebels
Geplaatst: 3 maart 201214 j Het was hier heerlijk vandaag...geen zon maar gewoon lekker buiten...alleen jammer dat het zo vroeg donker was
Geplaatst: 3 maart 201214 j Super toch! De zon is hier alweer een poosje weg helaas en dan is het gelijk weer zo kil.Vanacht ben ik een paar keer wakker geweest en de merel zingt de hele buurt bij elkaar, volgens mij zoekt 'ie een vrouwtje uit een andere provincie Maar het is duidelijk voorjaar aan het worden Vrouwtje zit hier. Duidelijk hoorbaar. En voor stresskippen zijn dit soort dagen een must. Ik ben ook een stresskip. In de tuin bezig zijn is zo heerlijk als ik loop te "malen". Het is mijn "veilige zone". En als het dan ook heerlijk weer is kan ik er weer stevig tegenaan. Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Geplaatst: 3 maart 201214 j Jullie hebben allemaal lekker zon gehad hier totaal niet, maar toch weer even bezig geweest,maar vond het ook vrij kil.
Geplaatst: 3 maart 201214 j Hier helaas ook geen zon.. Maar met de jas aan was het lekker om in de tuin te werken.. Hopen dat we morgen wat zon krijgen..
Geplaatst: 3 maart 201214 j In dit deel van zuid Holland was het vandaag anders behoorlijk grijs en kil. Stukje perceptie misschien? Buiten werken maakt ons type mens gewoon 'n stuk vrolijker, niet? Op deze heerlijke dag ben ik eindelijk verlost van alle nutteloze bestrating uit onze nieuwe tuin. Paden welke nergens heengaan, onzinnige schaduwterrasjes terwijl hier een joekel van een zonwering kan worden neergelaten. 16 verschillende soorten bestrating, allemaal in de container. Mensen kunnen zo rommelen. Alsof je tuin interresanter wordt als je 't volpropt met paden/tuinhuisje/pergola's. De onzin. Less is more.
Geplaatst: 4 maart 201214 j Ik heb 's morgens keihard lopen spitten. Ik was vooral blij dat het droog was. Wat kunnen we toch heerlijk genieten van alle zonnestraaltjes he? En van de dagen dat het zo lekker is. Dan moet er ineens hoognodig van alles aan de tuin gebeuren dat echt niet kan wachten
Geplaatst: 4 maart 201214 j Hier nu heerlijk zonnetje en zeker niet koud buiten Prima tuinweer. Good things come in small packages
Geplaatst: 4 maart 201214 j Prachtig weer hier - waterig zonnetje, vrijwel geen wind, en niet te koud. Prima weer dus om ma te helpen in haar tuin, de mijne op te ruimen, en m'n opa en oma te bezoeken =D Dus mij hoor je niet klagen. Oh. Da's waar. Huiswerk. Laat ik dat ook maar doen.
Geplaatst: 4 maart 201214 j Heerlijk weer vandaag! Zon, windstil, ik zou bijna de bbq weer gaan aansteken..bijna! Vandaag dus ook maar even naar de tuin gegaan en het een en ander gezaaid en genoten van de stilte daar. Op zondag is daar bijna niemand.
Geplaatst: 4 maart 201214 j Vandaag hier heerlijk weer en tot nu toe droog.Volgens buienradar regent het in een groot deel van het land.Heb een groot stuk van de tuin achter mijn huis gefreest, met behulp van de kippen, die een feestje aan het bouwen waren in de los gemaakte grond Nu spierpijn in de onderarmen, dus ik houd het voor gezien voor vandaag.
Geplaatst: 4 maart 201214 j Hier in Twente is het ook prachtig weer. De hele dag al lekker bezig en genieten...zo ontzettend veel
Geplaatst: 4 maart 201214 j Hier is het ook lekker weer,bij ons is het bezonder dat er geen wind is.Vandaag heerlijk gewerkt zonder pijn.Div groente gezaaid en een platbak geplaatst.Ga nauw nog even de kweepeer snoeien.Een lente groet uit het noorden Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 5 maart 201214 j Gure koude wind vandaag....heerlijke dag? Dikke sokken aan, jas en sjaal om...en lekker naar buiten....Het is zaaitijd!!
Geplaatst: 10 maart 201213 j Heerlijk gereden bij de manege, en inmiddels komt er een waterig zonnetje door hier in het fijne kleine Eibergen. Maar één aanblik maakte onmiddelijk m'n hele dag goed. De pluizige kleine blaadjes van mijn stekjes gele dovenetel. Na maanden alleen de oude blaadjes te hebben gezien, is dat felle groen, nog lichtjes opgerold en aandoenlijk harig, echt geweldig om te zien. Mijn dag kan niet meer stuk!
Geplaatst: 10 maart 201213 j Lente komt, lente komt! Honingbes en framboos 'Jochems roem' lopen al voorzichtig uit en Prunus 'Trailblazer' laat al wat bloemen zien.
Geplaatst: 10 maart 201213 j Ik vind dat als een pruim "Trailblazer" heet ie al een medaille verdient!Vandaag mijn mams de vorderingen laten zien qua moestuin. Mijn ouders wonen nog in de randstad dus die zie ik niet elke dag. Met mams ook pootaardappeltjes uitgezocht. Gezellig! Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Geplaatst: 10 maart 201213 j Met mams ook pootaardappeltjes uitgezocht. Gezellig! Wel even vertellen wat voor ras je hebt uitgezocht he.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.