sammetje Geplaatst: 9 maart 2012 Share Geplaatst: 9 maart 2012 Ik ben een beetje aan het googlen geweest naar worteldoek. (voor op het kweekgras) Maar begrijp nu dat er verschillende soorten zijn qua gewicht/dichtheid. Wat gebruiken jullie?Waar kopen jullie het,en wat kost het dan ongeveer? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Frans Geplaatst: 9 maart 2012 Share Geplaatst: 9 maart 2012 Volgende week woensdag bij de Aldi in Nederland en a.s. zaterdag (morgen dus) bij de Aldi in Belgie verkrijgbaar . Prijs 15,99 euro voor een rol van 25 meter lang en 1 meter breed. Belangrijk is dat het spul UV bestendig is . Het goedkope antiworteldoek van de Action is dat bijvoorbeeld niet en is daardoor totaal waardeloos omdat het binnen de kortste keren uit elkaar valt. Op de site van de belgische Aldi staat aangegeven dat dit worteldoek UV-bestendig is en ik neem aan dat beide Aldi's hetzelfde materiaal verkopen. Het ziet er op de foto in ieder geval hetzelfde uit en ook de prijs is hetzelfde . Die prijs is overigens oké . Omschrijving nederlandse Aldi. Antiwortel-/onkruiddoek- wortel- en onkruidwerend- 25 m lang, 1 m breed- van zeer sterk materiaal- doorlaatbaar voor water en meststoffen Omschrijving belgische Aldi •wortelwerend doek•houdt onkruid tegen en houdt de aarde op zijn plaats•1 m x 25 m•100 g/m²•laat water en meststoffen door•natuurvriendelijk•UV-bestendig Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. -- Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lenepeen Geplaatst: 9 maart 2012 Share Geplaatst: 9 maart 2012 Hè fijn, ik heb die van de Action..... Quote Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eva Geplaatst: 9 maart 2012 Share Geplaatst: 9 maart 2012 Hè fijn, ik heb die van de Action.....pure rotzooi....ik heb het vorig jaar gekocht. ik dacht dat ik me daar geen breuk aan kon kopen.dat kan dus wel die rommel viel helemaal uit elkaar en waaide door mijn hele tuin...ik vind het nu nog her en der! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 10 maart 2012 Share Geplaatst: 10 maart 2012 Ja, echt rot spul. Hier zitten er nu ook overal stukjes doek in de tuin. Het viel met een paar maanden al uit elkaar. Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sammetje Geplaatst: 10 maart 2012 Auteur Share Geplaatst: 10 maart 2012 Bedankt Jorieke, Op naar de aldi volgende week Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Frans Geplaatst: 10 maart 2012 Share Geplaatst: 10 maart 2012 Ik heb vandaag zo'n rol antiworteldoek gekocht bij de belgische Aldi . De verpakking zegt dat het gemaakt is van zeer sterk UV bestendig polypropyleen waarvan de kwaliteit niet vermindert door zonlicht zodat het meerdere jaren buiten kan liggen. Voor waterdoorlaatbaarheid wordt zelfs het woord perfect gebruikt ( met goed ben ik al tevreden ) . Het materiaal is inderdaad zeer stevig en niet vergelijkbaar met die troep van de Action dat meer lijkt op zwart vliesdoek. Het ziet er naar uit dat dit antiworteldoek van de Aldi een goede koop is. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. -- Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dennislp Geplaatst: 10 maart 2012 Share Geplaatst: 10 maart 2012 Maar action wortel doek zou je dus wel goed voor plantenbanken enz kunnen gebruiken? Aangezien er dan amper tot geen UV straling op komt? Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lenepeen Geplaatst: 10 maart 2012 Share Geplaatst: 10 maart 2012 Ja, ik ben nu dan ook heel hard aan het bedenken of het het spul nog ergens voor kan gebruiken of dat ik het maar meteen in de vuilnisbak zal mikken... Quote Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rantje Geplaatst: 10 maart 2012 Share Geplaatst: 10 maart 2012 Terug brengen met de mededeling dat het slecht spul is?Als een produkt niet aan de verwachtingen voldoet mag je het terug brengen naar de winkel... Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eva Geplaatst: 11 maart 2012 Share Geplaatst: 11 maart 2012 Terug brengen met de mededeling dat het slecht spul is?Als een produkt niet aan de verwachtingen voldoet mag je het terug brengen naar de winkel... zeker weten...maar dan moet ik overal dus plukjes worteldoek opvissen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lenepeen Geplaatst: 11 maart 2012 Share Geplaatst: 11 maart 2012 Ja dat wordt lastig , maar ik heb het nog ingepakt in de schuur liggen. Alleen geen bon meer... Quote Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Claudia69 Geplaatst: 11 maart 2012 Share Geplaatst: 11 maart 2012 In de Makrofolder staat er worteldoek in reclame maar er wordt niet vermeld hoe zwaar en of die UV-bestendig is of niet. 1x25 m 19,99 euro, 1x50 m 27,99 euro, 2x 50 m 49,90 euro. Denk dat ik deze week toch eens binnenspring om te kijken wat het is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eva Geplaatst: 12 maart 2012 Share Geplaatst: 12 maart 2012 dan ga je toch lekker naar de Aldi woensdag?1x25 voor 15 euro nogwat... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.