Geplaatst: 21 maart 20232 j Beste Tomatenliefhebbers, 2 mede collega's en ik doen een onderzoek naar cherrytomaten. kunnen wij misschien 2-3 minuten van jullie tijd vragen om ons te helpen met het invullen van deze enquete. enquete: https://hva.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_2lDQ03HTp0t0PEW Ik dank jullie vriendelijk, Groetjes!!!
Geplaatst: 21 maart 20232 j Al bij de eerste pagina afgehaakt. Wat heeft geslacht ,leeftijd, provincie, inkomen en woonsituatie nu met de teelt van cherrytomaten te maken ? -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Geplaatst: 21 maart 20232 j Auteur @Frans ik snap wat je bedoelt. Wij zijn geïnteresseerd bij wie die cherrytomaatjes belanden. Ook zoeken wij uit of mensen merktomaten kennen.
Geplaatst: 21 maart 20232 j @Frans je hebt gelijk, ben ook afgehaakt. Heeft niets met onderzoek naar tomaten te maken. @Onderzoekers Maakt geslacht etc uit waar je tomaten of whatever terecht komen?
Geplaatst: 21 maart 20232 j Wat vinden jullie ervan je eerst even voor te stellen en het doel van je onderzoek uit te leggen? Er is nu geen enkele context.
Geplaatst: 21 maart 20232 j 4 uren geleden, Arja zei: Wat vinden jullie ervan je eerst even voor te stellen en het doel van je onderzoek uit te leggen? Er is nu geen enkele context Zomaar een onderzoek droppen op dit forum werkt echt niet weten we hier uit ervaring. Arja heeft helemaal gelijk. Trouwens wat zijn merktomaten? Rassen ken ik wel maar een merk? 21 maart 20232 j aangepast door paddestoelengek moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Geplaatst: 21 maart 20232 j 10 uren geleden, Onderzoekers zei: Beste Tomatenliefhebbers, 2 mede collega's en ik doen een onderzoek naar cherrytomaten. kunnen wij misschien 2-3 minuten van jullie tijd vragen om ons te helpen met het invullen van deze enquete. enquete: https://hva.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_2lDQ03HTp0t0PEW Ik dank jullie vriendelijk, Groetjes!!! Inderdaad, wie zijn jullie, wat onderzoeken jullie en waarom, met welk doel en waarom komen jullie hiér bij degenen die zélf tomaten kweken... 🧐 Waarschuwing: de enquete wordt op het eind automatisch verstuurd. Daar heb je dus zelf geen invloed op. Zo te lezen moet er een afzetmarkt gekozen worden om een nieuw? in de markt te zetten cherrytomaat te lanceren. Denk dat het ook een LUXE cherrytomaat gaat worden. Oftewel: waar en aan wie en voor max. hoeveel geld kunnen wij een normaal cherrytomaatje aan de man (eh mens) brengen. Wat is dat eigenlijk? Een luxe cherrytomaat???? De vragen: 1. Wat is uw geslacht 2. Wat is uw leeftijd 3. In welke provincie woont u 4. Wat is uw inkomen 5. Wat is uw woonsituatie 6. Ik maak actief gebruik van: - Social media / TV / Krant-Magazine / Radio / Anders:..... 7. Ik vind het belangrijk dat het imago van het bedrijf waar ik producten koop goed is: Eens-Oneens 8. Ik ben geïnteresseerd in gezond voedsel: Eens-Oneens 9. Hoe vaak per week eet u cherrytomaten 10. Op welke momenten eet u cherrytomaten 11. Waar koopt u cherrytomaatjes 12. Wat vind je het belangrijkst bij het kopen van cherrytomaten 13. Hoeveel bent u bereid om te betalen voor een bakje van 200 gr LUXE cherrytomaten 14. Welke merken tomaten kent u: Red Star Passion / Looye Honingtomaten / Tasty Tommini / AH Juanita / Geen Denk dat nu iedereen zelf wel kan opmaken wat het doel van dit onderzoek is.
Geplaatst: 21 maart 20232 j 9 uren geleden, Onderzoekers zei: @Frans ik snap wat je bedoelt. Wij zijn geïnteresseerd bij wie die cherrytomaatjes belanden. Ook zoeken wij uit of mensen merktomaten kennen. HVA heeft geen teeltopleiding wel veel HEAO, enzovoorts, dus al dat soort marketing vragen had ik wel verwacht. Van Looye? Branded Picolo en die gigatrossen van dikke ballen, bedoel je. Ik had dus zelf zaadjes van die Honingtomaatjes uit de vroege generatie, uit het zoettekes project van dit forum. Voordat ik hier lid werd. Ik kweek enkel voor familieleden, zelf krijg ik ze niet weg en dat uiteenspatten in de mond, ben ik ook geen fan. 21 maart 20232 j aangepast door donaldk https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Geplaatst: 22 maart 20232 j Aan de @Onderzoekers in spe, hier vindt je je doelpubliek niet voor zo'n enquete 😄 in tegenstelling : het gaat hier over telen NIET kopen. Ik vraag me ook af wie jullie lesgever is, het publiek dat antwoord op dergelijke eerste vragen gaat geven is geen goede referentie, misschien beginnen vanaf vraag 6, dan haken er minder af. 22 maart 20232 j aangepast door redzebra
Geplaatst: 25 maart 20232 j Ik denk dat ze vooral willen weten of vrouwen anders inkopen dan mannen en of de smaakbeleving van mannen anders is dan vrouwen. Zelf koop ik geen tomaten, die teel ik zelf. En die smaken veel beter dan alles wat je in de supermarkt of bij de groentenboer kan kopen. Anders zou ik ze zelf ook niet telen. En dat geldt denk ik voor iedereen op dit forum. Succes met jullie onderzoek, maar voor het verkrijgen van veel ingevulde vragenlijsten kun je beter bij de supermarkt gaan staan om de mensen daar de vragenlijst digitaal te laten invullen. Maar dat kost natuurlijk veel tijd en een linkdump is veel makkelijker voor de luie scholier.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.