Geplaatst: 1 augustus 20241 j Koesteren @Arja! Ik heb talloze van deze vrienden in de tuin en geen enkele last van welke slak dan ook. Vind ze er ook nog eens grappig uitzien 😃. Knap dat je hem hebt kunnen pakken trouwens, ze zijn best snel.
Geplaatst: 1 augustus 20241 j @Dahli, ik raap nog steeds elke avond slakken. Zonet weer een stuk of twintig exemplaren, waarvan minstens de helft naaktslakken die groter waren dan dit jonge padje. Ik heb dus niet de illusie dat ze mijn overdaad aan slakken zullen decimeren, maar wie weet eten ze wat kleintjes op. En ze zien er idd super schattig uit. Ik zie ze regelmatig, al sinds we hier wonen eigenlijk. Hij zat trouwens heel stil middenop het terras (pleinvrees?) en ik kon hem gemakkelijk oppakken, even een foto maken en hem in het groen weer neerzetten.
Geplaatst: 1 augustus 20241 j 9 hours ago, Arja said: Ik was gisteravond laat nog even in de tuin, genietend van duisternis en stilte, en zag opeens een felle streep licht door de lucht, die eindigde met een grote blauwe vuurbol. Zo gaaf! Kennis van me zag het ook, stuurde deze foto door:
Geplaatst: 18 oktober 20241 j Nog even aan t genieten van de laatste zonnestralen van vandaag. Foto genomen vanuit de achtertuin
Geplaatst: 5 december 20241 j Onderweg kwam de zon op. Tis alweer een paar dagen geleden, maar ik heb nu al meerdere keren naar deze foto gekeken en dan word ik er weer helemaal blij van. Echt een geluksmomentje.
Geplaatst: 5 december 20241 j Die 2 of (toch 4 ) bomen die in een X staan! Wauw. Je hebt de zonsondergang ook wel hel mooi gevangen in je foto. Ik kan me voorstellen dat je daar blij van wordt om hiernaar te kijken. A weed is a plant that has mastered every survival skill, except for learning how to grow in rows. - Doug Larson
Geplaatst: 6 december 20241 j 13 uren geleden, Mellie zei: Onderweg kwam de zon op Mooi! Ik lig meestal nog ruim op bed dan dus ik ben blij dat je voor mij hebt geknipt. 😍 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.