Elena Geplaatst: 25 maart 2012 Geplaatst: 25 maart 2012 In ons plaatselijk krantje las ik dat op 24 en 31 maart en op 7 april van 8.30 tot 15.00 uur de Stichting Behoud en Bevordering Fruitcultuur uit Doesburg overtollige fruitbomen verkoopt van bijzondere rassen. Appel, peren, kersen, pruimen, mispel, kweeperen, perziken, abrikozen enz. Voor de liefhebbers misschien een idee. Quote
Missmass Geplaatst: 25 maart 2012 Geplaatst: 25 maart 2012 He wat leuk dat je dit plaatst! Heb op dit moment mijn tuintje aardig vol met fruit en er kan echt geen boom meer bij, maar misschien toch wel leuk om een kijkje te gaan nemen... Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!
Delphiob Geplaatst: 29 maart 2012 Geplaatst: 29 maart 2012 Voor meer informatie http://www.tolderas.nl/ Quote The greatest mistake you can make in life is to be continually fearing you will make one. Elbert Hubbard (1856 - 1915)
Enjoy! Geplaatst: 3 april 2012 Geplaatst: 3 april 2012 Hoi Elena!Ben je nog naar Doesburg geweest? Ik zou wel willen, maar ga het niet redden. Mocht je nog gaan, kan ik dan een klein wensenlijstje meegeven? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.