thea Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Wie heeft er voor mij zoethout plant??Ruilen voor de Yacon? Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Helaas, die van mij is nog lang niet groot genoeg om te delen, volgend jaar misschien wel. Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Gaan echt heel langzaam, bij mij groeien ze bijna niet,is niet een van de makkelijkste planten vindt ik doen het armtierig, maarja wel leuke plant. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Gaat idd langzaam, maar heeft hier al meerdere winters overleefd. Zelfs in pot. Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Ik heb die gezaaid...had zaadjes van Jorieke....maar er is nog geen beweging te zien...als ze alsnog opkomen zal ik je er een bewaren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts