rorror Geplaatst: 6 augustus 2024 Geplaatst: 6 augustus 2024 Net uitsmijter op brood gemaakt, met verse zelf gezaaide bieslook. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
rorror Geplaatst: 6 augustus 2024 Geplaatst: 6 augustus 2024 1 uur terug, Jorieke123 zei: Ik weet alleen niet waarom de foto's het daar niet meer doen ? Als ik direct naar de link ga in een apart tabblad, krijg ik deze melding: Object 20190823/7e8ce02f6254a81758c2a399c90baa8a.jpg not found Lijkt er op dat de foto's niet meer op de tapatalk server staan. Misschien was er die dag een probleem op de server van tapatalk. Want foto's van een week later staan nog wel op de server. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190830/4d144f0ccacb1ec9c97975c2330bbb39.jpg 1 Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
appelvrouw Geplaatst: 8 augustus 2024 Geplaatst: 8 augustus 2024 Voor de lunch een salade Niçoise gemaakt met uit de tuin van Jorieke heerlijke eitjes en krulandijvie, boontjes, tomaten . Uit de tuin van Anna komkommer en rucola. Van de biowinkel in Hilversum aardappels en rode ui ( gemarineerd in Crowdfarming citroensap) en de kappertjes olijven en tonijn uit de supermarkt. Met een mosterd honing citroensap olijfoliedressing. Mmmm 6 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Rookie Geplaatst: 8 augustus 2024 Geplaatst: 8 augustus 2024 Aardappel en kool schotel. Uit de tuin: witte kool, aardappel, ui, paprika (van vorig jaar), en gele biet (er moest eigenlijk wortel in, maar de biet moest geoogst worden). 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 8 augustus 2024 Geplaatst: 8 augustus 2024 Deze foto had ik ook gemaakt, eerder in de week. Stamppot rauwe andijvie met veldvarkens schijf..echt Zelhems eten😎 3 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Mellie Geplaatst: 8 augustus 2024 Geplaatst: 8 augustus 2024 Tomaat saraeva zo uit het vuistje. De ander werd gepikt door een kind. Ook aten we vandaag weer vijgen helaas minder dan gehoopt. Slechts 4 die ook weer gedeeld werden. Volgende week eet ik ze elke dag in mijn eentje op! Tomatensoep uit de tuin en met gekochte tomaten en eigen basilicum en chilivlokken. Rozenlimo. K 1 Quote
Mellie Geplaatst: 9 augustus 2024 Geplaatst: 9 augustus 2024 Goddelijk!Verse vijgen uet met buffelmozzarella, met een toefje basilicum uet en een goede scheut grassige olijfolie. Zucht. Te lekker. Rest ook maar dit, oohhh jongens, echt smullen. 4 Quote
appelvrouw Geplaatst: 9 augustus 2024 Geplaatst: 9 augustus 2024 (aangepast) Vast heerlijk! Ik ben gek op vijgen en op goede bijna rauwe olijfolie. 9 augustus 2024 aangepast door appelvrouw 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
mdubbelm Geplaatst: 10 augustus 2024 Geplaatst: 10 augustus 2024 (aangepast) Tomaten (uet) met burrata. Daarna pasta genovese met eigen naaldboontjes. Als ik niet naar Italië ga, dan moet Italië maar hier komen. edit: foto toegevoegd van de tomaten met burrata. 10 augustus 2024 aangepast door mdubbelm 3 Quote
appelvrouw Geplaatst: 10 augustus 2024 Geplaatst: 10 augustus 2024 Mooi met paarse basil! 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
mdubbelm Geplaatst: 11 augustus 2024 Geplaatst: 11 augustus 2024 Volgens mij komt het zaad van die gele vleestomaat nog bij jou vandaan, @appelvrouw. Volgens het zakje uit de biozadendoos :). 1 Quote
Roelie Geplaatst: 12 augustus 2024 Geplaatst: 12 augustus 2024 Courgette. Overlangs in tweeën snijden, zaadlijsten er uit, schillen. Acht minuutjes koken, vullen met zongedroogde tomaatjes, katenspek erover, beetjes sambal badjak en een lekkere laag belegen geraspte kaas er over. Tien minuten in de oven op ruim twee honderd en smullen maar...☺️ 2 Quote
Rookie Geplaatst: 12 augustus 2024 Geplaatst: 12 augustus 2024 Staat nu te chillen in de koelkast: coleslaw. Uit de tuin: gekookte aardappel, in blokjes, fijngeschaafde witte kool, geraspte wortels, potje ingemaakte zoetzure coleslaw van vorig jaar (ui, witte kool, papika, wortel). Toegevoegd: zure room, mayonaise, zout en peper. 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 12 augustus 2024 Geplaatst: 12 augustus 2024 2 uren geleden, Roelie zei: ruim twee honderd Vast heel lekker op een frissere dag👍 wij houden het maar op koud eten, bietenplakjes met een ondergrond van krulandijvie( Jorieke) en een bovenlaag van feta kappertjes augurkjes en uet basilicum en tijm. Een honing mosterddressing. Misschien maak ik er nog een blikje tonijn bij open. 2 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Arja Geplaatst: 12 augustus 2024 Geplaatst: 12 augustus 2024 Hier gaat de oven ook niet aan hoor! Komkommers uet gemengd met yoghurt, dille, die pittige paprika van Mellies moeder, en een olifantenknoflook uet. Daarbij afgekoelde pasta. Mmm. 1 Quote
jootje Geplaatst: 12 augustus 2024 Geplaatst: 12 augustus 2024 Hier courgette koekjes….lekker! 😊😋 1 Quote
Mellie Geplaatst: 13 augustus 2024 Geplaatst: 13 augustus 2024 Bord vol vijgen. Ik kan niet stoppen met eten. Ik moet elke x aan @charly denken als ik weer eens gulzig alle vijgen in mijn hoofd prop die vorig jaar op mtfd vijgen had meegenomen. Dan moet ik er toch zo veel hebben dat ik ze zelf niet meer hoef. Dat heb ik nog nooit gehad 🫢 Quote
woldistel Geplaatst: 13 augustus 2024 Geplaatst: 13 augustus 2024 Pasta met tomatensaus van die rare ribbeltomaat van 800+ gram met wat pepers, paprika, knoflook, kruiden en courgette uet. Quote
Arja Geplaatst: 13 augustus 2024 Geplaatst: 13 augustus 2024 Spinazie uet met zalm en pasta met de yoghurt/dille/olifantenknoflooksaus van gisteren. Quote
Rookie Geplaatst: 17 augustus 2024 Geplaatst: 17 augustus 2024 (aangepast) Mexicaanse courgetteschotel, hier kan je heel wat courgettes in kwijt. Hier zitten er drie in, had nog wel wat meer gekund. 17 augustus 2024 aangepast door Rookie Foto stond op zijn kant. 2 Quote
appelvrouw Geplaatst: 17 augustus 2024 Geplaatst: 17 augustus 2024 Soepje van butternut met uit eigen tuin een appel die gevallen was bij de knip werkzaamheden van vanmiddag en tijm, rozemarijn en oregano. Daarbij broodjes met een smeersel van Philadelphia roomkaas gemengd met uet bieslook, oregano, basilicum. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Dashbro Geplaatst: 18 augustus 2024 Geplaatst: 18 augustus 2024 2 handen vol met habanada en medusa pepers, lekker snoepen zonder pijn bij het po*pen. Verder nog wat tomaatjes en een paar aardbeien. Lekker tijdens de slakkenpatrouille. 1 Quote
Lia56 Geplaatst: 18 augustus 2024 Geplaatst: 18 augustus 2024 Van al die foto's krijg je spontaan trek 😃 Quote
Arja Geplaatst: 18 augustus 2024 Geplaatst: 18 augustus 2024 (aangepast) Soepje van komkommer, paprika, courgette, knoflook en ui uet, met uit de winkel aardappel en bouillon. Gisteren: roerbak met oa zomerpostelein. 18 augustus 2024 aangepast door Arja 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.