Janschimmel Geplaatst: 17 januari 2024 Geplaatst: 17 januari 2024 Mijn naam is Jan, Samen met mijn vrouw wonen wij grotendeels zelfvoorzienend en leven wij in de zomer en herfst volledig van onze eigen tuin (40m2). Ik ben hier om kennis uit te wisselen en te leren over alles in de moestuin. Mijn expertise ligt bij schimmels en paddenstoelen. Misschien kan ik hier wat van mijn kennis delen. Mijn favoriete groente is koolraap! 🌱 Groetjes, Jan. 2 Quote
Patrijs Geplaatst: 17 januari 2024 Geplaatst: 17 januari 2024 Welkom. 🍄 Quote De moestuin van Patrijs
Jorieke123 Geplaatst: 17 januari 2024 Geplaatst: 17 januari 2024 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jootje Geplaatst: 17 januari 2024 Geplaatst: 17 januari 2024 Welkom……lekker, koolraap! ( met spekkies) Quote
Nasuada Geplaatst: 4 februari 2024 Geplaatst: 4 februari 2024 Welkom , ik kijk uit naar je kennis en avonturen over schimmels en paddenstoelen. Staat nog op mijn lijstje om er ooooit nog wat mee te doen. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Lia56 Geplaatst: 4 februari 2024 Geplaatst: 4 februari 2024 Welkom hier op t forum waar we zoveel mogelijk kennis en plezier in t moes tuinieren proberen te delen! Quote
appelvrouw Geplaatst: 27 februari 2024 Geplaatst: 27 februari 2024 Welkom. Ik ben ook benieuwd naar je paddestoelen ervaringen Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.