Kuikhoven Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Ik weet niet waar ik deze vraag het beste kan stellen dus doe ik het hier maar. Het is mij duidelijk dat ik bij "toon je eigen berichten" in 1 oog opslag kan zien of er iemand heeft gereageerd in een topic waar ik ook een bericht heb geplaatst. Handig, maar nu heb ik er nest een lijst staan waar ik er eigenlijk wat van weg wil hebben. Kan dat? Kan ik ergens mijn "belangstelling" voor updates over een topic aan of uit zetten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Volgens mij kun je wel met "verwijder alle forumcookies" helemaal onderaan , alles wissen....maar een selectie???...ook geen idee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuikhoven Posted April 4, 2012 Author Share Posted April 4, 2012 niemand van dit forum zelf die hier een antwoord op heeft? Ben toch wel benieuwd of het kan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rantje Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Ik klik altijd op 'toon ongelezen berichten' en als je dan op dat rode dingetje drukt gaat hij zelf precies naar het bericht waarvandaan ik het nog niet gelezen heb. Zo ben je overal van op te hoogte en als de lijst te lang wordt met zaken die ik niet meer wil lezen ga je naar forumoverzicht en klikt op 'alle berichten als gelezen markeren' en is 'ie weer leeg. En je kan ook instellen dat je een mail krijgt als er in een topic wat je wilt volgen een nieuw bericht gekomen is. Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
LucV Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Het verwijderen van topics uit de lijst "toon je eigen berichten" is niet mogelijk helaas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuikhoven Posted April 4, 2012 Author Share Posted April 4, 2012 jammer, misschien een ideetje voor de toekomst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuikhoven Posted May 23, 2012 Author Share Posted May 23, 2012 Weer even een vraagje over hoe je dingen kan verwijderen bij "toon je eigen berichten". Je moet dan toch de forumcookies verwijderen? Als ik dat doe wordt ik uitgelogd en zodra ik dan weer inlog staan ze er nog gewoon. Wat doe ik fout? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted May 23, 2012 Share Posted May 23, 2012 Weer even een vraagje over hoe je dingen kan verwijderen bij "toon je eigen berichten". Je moet dan toch de forumcookies verwijderen? Als ik dat doe wordt ik uitgelogd en zodra ik dan weer inlog staan ze er nog gewoon. Wat doe ik fout? Je denkrichting. Toon eigen berichten blijft gewoon Toon eigen berichten, want anders was het geen Toon eigen berichten maar een favorieten lijstje. Jij denkt in de richting van een favorietenlijstje. Dat zou inderdaad soms handig zijn. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuikhoven Posted May 23, 2012 Author Share Posted May 23, 2012 aaah oke dan snap ik hem ik dacht idd dat je die lijst als favorietenlijst moest zien en dan dus ook kon aangeven dat je ze zou willen verwijderen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted May 23, 2012 Share Posted May 23, 2012 Wil je geen waarschuwing dat er op een topic van jouw een antwoord is gekomen ?Dan kun je bij berichstandaarden het vakje nee aankruisen en dan gebeurd dat niet meer. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuikhoven Posted May 23, 2012 Author Share Posted May 23, 2012 Het is dat het inmiddels wel een lange lijst is geworden. Sommige topics staan al heel lang niets te doen en wou die eigenlijk weg hebben. Degene die actueel zijn wil ik er wel, idd met oog op eventuele reacties Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rantje Posted May 23, 2012 Share Posted May 23, 2012 Ik kijk bij 'ongelezen berichten' En als de lijst te lang wordt dan zorg ik dat ik bij forumoverzicht op 'markeer alle forums als gelezen' druk en is alles weg. Je kan dat ook per item doen. Dus stel ik wil de fruit en noten topics echt niet lezen, dan ga ik naar dat stuk forum en druk op 'markeer onderwerpen als gelezen' en dan zijn die weg uit het 'tonn ongelezen berichten' stukDuidelijk wat er nieuw is. En heel overzichtelijk Maar door zo veel mogelijk wel te lezen leer je enorm veel en weet je ook dat er een bepaalde vraag al over eenbepaald onderwerp is Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts