GinaVDloop Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Ik ben vrij nieuw in het opzetten van moestuinen en wil graag kruiden gaan planten. Hoe kan ik dit het beste beginnen en wat heb ik daarvoor nodig? In de tuin heb ik nu diverse soorten noten, groente en fruit. Alles gaat het goed en groeit ook top maar wat heb ik precies nodig om kruiden ook zo goed te laten groeien. Ik doe niet zoveel bijzonders in me tuin qua verzorging. Kan iemand een tip geven? Kunnen kruiden wel groeien in een tuin met groente, fruit en noten? Groetjes Gina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank vwl Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Kruiden kunnen prima groeien in ene tuin met andere planten. Omdat ze vaak niet veel ruimte innemen kun je ze zelfs makkelijk ergens tussen zetten. De meeste kruiden vragen weinig van de grond kwa voedingsstoffen. Er zt natuurlijk veel verschil in het ene of het andere kruid maar een heleboel informatie kun je hier op het forum al wel vinden denk ik. Ik vind het handig om kruiden die je vaak gebruikt dicht bij de keuken te planten zodat je makkelijk even snel wat kan plukken. Veel kruiden hebben we graag en warm/zonnig plekje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Maar een idee hoor, zelf net een kruiden spiraal gemaakt, dat vindt ik mooi en handig, hier en op google bij de zoekfunctie vindt je allerlei info. daarover. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...