Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

MTF-Dag ruillijst van Jet 2012!

Featured Replies

Geplaatst:

Als ik het niet vergeet kijk ik nog eens in de achtertuin. Volgens mij groeit daar ook nog ergens een ander laag spul.

Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu

Geplaatst:

Wil je de groene bleekselderij? dan zou ik graag nog wel zaadjes van de aji amarillo willen hebben.

Geplaatst:

Heb inderdaad nog een tweede soort lage vetplantjes voor je in een knoflookmandje gezet. Vandag bij het wieden nog een soort gezien. Eens kijken of ik er ook nog wat voor je mee kan nemen.

Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu

Geplaatst:
  • Auteur

Top Kruidje!!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
  • Auteur

Bij mijn buurman is vannacht alles bevroren ( een hele aardige maar niet zo`n slimme tuinman)..Hij dacht de ijsheiligen zijn voorbij dus vriest het niet meer en hij had in een klap de kratten met vruchtgroente buiten gezet..gisteravond dus (-2 vannacht)

Ik had hem alle planten gegeven die ik overhad..tomaten, paprika`s komkommers en pompoenen..die zijn dus ook allemaal bevroren..het ziet er maar triest uit zo`n bak met zwart-versnotte planten

Pompoenen en komkommer heb ik opnieuw met hem gezaaid; maar wie nog een tomaat of paprika overheeft die anders echt geen plekje krijgt wil die misschien wel zondag meenemen? Ik heb niets te ruilen maar ik neem wel mijn overschot peperzaden mee...

Ruiling verder gesloten..ik ben onderweg..tot zondag!!

• 10 maanden later ...
Geplaatst:

Ik zie nu pas dat je ook aan mij hebt gedacht terwijl het toch eigenlijk om de mtf-dag van vorig jaar ging .

De digitalis ligt klaar.

Ik zag ergens dat je ook gele courgette zou willen. Ik neem wel wat zaadjes mee.

Edit:

Ik zie nu dat dit het aanbod voor 2012 is. Ik dacht dat het over 2013 ging. Na ja, ik zie wel.

Geplaatst:
  • Auteur

Hoi RvO, inderdaad, die planten had ik vorig jaar voor jou bij me..je was toen ziek niet? Wat ermee gebeurd is weet ik niet, misschien staan ze nog bij Jorieke?

Dit is ruillijst 2012!

Ik zou met alle liefde nog een koningskaars en speenkruid voor je uit willen scheppen, maar ben afhankelijk van Lie, zelf kan ik het niet doen. Als het lukt, dan schep ik nog wat voor je uit.

Digitalisjes zijn altijd welkom

Geplaatst:

@Jet

Foutje bedankt.

Maar Digitalis lag al voor je klaar, voordat ik dat door had, dus die neem ik gewoon mee. Gele courgette ook (bolle courgettes, niet langwerpige).

Speenkruidjes en koningskaars vind ik leuk, maar zie maar even of het praktisch niet al te ingewikkeld is.

aanvulling: inderdaad ik was helaas ziek tijden mtf-dag 2012.

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.