Geplaatst: 5 mei 201213 j Ok ik zal ze even emailen, dankjewel Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 7 mei 201213 j Gaaf, want ook de link van Frank heeft ze niet meer,Ik zal ze reserveren en klaarlaten zetten stuur je nog even pm Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 9 mei 201213 j Het is gelukt dankzij Margareth namens Jorieke en mij hardstikke bedankt alvast Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 9 mei 201213 j een flinke zoektocht.. maar dan heb je ook wel wat Waar is/zijn de plant/planten uiteindelijk gehaald? > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 9 mei 201213 j bij Esveld in Boskoop.... hij noemde het berghortensia trouwens, misschien valt op die zoekterm nog iets te vinden? Verder had ie het nog over een mooie herfstkleur als ie warm zou staan... (oid)
Geplaatst: 31 mei 201213 j Margareth gisteren de thee-hortensia via Jorieke ontvangen, ben er blij mee mooie stevige plant Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 31 mei 201213 j Margareth gisteren de thee-hortensia via Jorieke ontvangen, ben er blij mee mooie stevige plant Zijn het zachte bladeren(dons erop) of harde glad? http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 1 juni 201213 j De bladeren zijn iets smaller dan normale hortensia, vrij harde bladeren waarvan de hoofdnerf en sommigge zijnerven iets rood kleuren.Geen beharing. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 7 december 201212 j Nou vind ik dit draadje nu pas. Die hortensia staat ook al een hele poos op mijn wensenlijst. Ik heb de thee namelijk al een aantal keren gedronken en vond hem best lekker. De truck is om niet te veel te gebruiken omdat de thee anders mierzoet en dus smerig wordt. Kunnen we proberen om een stekje te maken aangezien het lastig schijnt te zijn om deze ergens te kopen? Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Geplaatst: 7 december 201212 j Auteur Dat wil ik zeker voor je proberen! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 7 december 201212 j Hoi Jorieke, super . Ik heb ergens gezien dat afleggen het snelste gaat om een echte plant te krijgen. Al ligt hij dan wel een jaar bij je in de tuin. Zomerstek schijnt ook te kunnen. Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Geplaatst: 24 oktober 20168 j Hey,Ik heb deze hortensia ook besteld bij esveld. Ik heb de 7.5 liter pot 2x besteld. Hoe groot zal zo'n plant zijn? Hoe gaat t nu bij jullie met deze planten? Ben benieuwd Groetjes tim
Geplaatst: 12 april 20178 j Ik ben ook heel benieuwd Zo te lezen hebben meerdere mensen destijds zo'n plant aangeschaft, maar alleen Frans en Jorieke zijn nog aktief hier. En Tim natuurlijk Ik heb van Jorieke stekken gekregen Je moet het blad (drogen - oprollen -) fermenteren en dan 'vuren' (drogen). Werd vroeger in Japan e.o. gebruikt als zoetstof, voordat ze suiker konden raffineren. Interessant! Ik heb een paar blaadjes alleen gedroogd (in de droger), maar de thee was niet op smaak. Wel kon je in de verte vernemen dat hij heel zoet kan worden. Hopelijk slaan de stekken aan (eentje is al opgevreten door de slakken) Wie heeft er iets over te melden? "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.