Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Komkommerplant voeding geven?


Ruitertje

Aanbevolen berichten

Ik heb snackkomkommer gezaaid, een plantje kwam op.

Nu is het een mooi plantje moet ik het plantenvoedsel (of plantenvoeding) geven?

Zo ja, wat voor plantenvoedsel (of voeding) moet ik ze geven, van welk merk en wat voor soort?

 

Hier zijn twee plaatjes van het plantje:

s6301700-(kopie)90221334424159.JPG

 

s6301701-(kopie)62691334424167.JPG

Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Zou hij dan ook in een plasticpotje kunnen waar violen ook in zitten als je ze koopt?

Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er maar gaten onderin inzitten, waarom zit er een stokje bij je kunt beter wat aarde bovenop bij doen dat hij stevig staat uit zichzelf.

Heb je deze eigenlijk al wel verspeend ?

Is het een touwtje of elastiekje wat eromheen zit, mag in iedergeval niet gaan knellen, want dan wordt de sapstroom afgeknepen.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het plantje nog niet verspeend ben het van plan om het morgen te gaan doen.

Dan ga ik ook een touwtje er voorzichtig om te doen.

Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou juist GEEN touwtje gebruiken maar aarde iets hoger net onder de twee kiem blaadjes,

overigens een mooie zaailing, geen langgerekte piel, staat vast mooi licht, doe je goed

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jorieke Ik bedoelde ook zo'n p9 potje. Vanmiddag ga ik hem misschien verpotten.

 

@Hans Ik heb thuis ook van dat soort ijzerdraad ervoor, zat bij die kweker (waar ik die andere grote komkommerplant heb gekocht) er ook omheen. Bedankt voor het compliment, zal mijn plantje ook weer iets van groeien.

Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was net het plantje aan het dieper zetten, maar nu is er een zijworteltje afgebroken. Is dit erg??

Hoop het niet anders kan ik hem weggooien.

Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...