Geplaatst: 14 april 201213 j Laatst een patio pruimenboompje gekocht (zelfbestuivend, ras weet ik niet meer) en deze loopt nu mooi uit. Alleen maakt hij geen bloesem aan, slechts nieuwe blaadjes. Wil dat nu zeggen dat ik dit jaar geen vruchten kan verwachten? Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!
Geplaatst: 14 april 201213 j Dat klopt. Is nog jong, hopen dat het volgend jaar wel wat geeft Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 14 april 201213 j Auteur Jammer zeg.. nog een jaar geduld opbrengen dus... (ben ik erg slecht in! ) Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!
Geplaatst: 14 april 201213 j ja daar baal ik ook alrijd van, ook al zou er maar 2 vruchten aanhangen zou ik al blij zijn....hahahmaar mijn kersen patioboompjes van vorig jaar kregen toen ook geen bloesem en dit jaar volop, dus idd 1 jaartje geduld!! Groetjes Annemiek http://moestuintjeaandedommel.blogspot.com
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.