Seedinglove Geplaatst: 16 april 2012 Share Geplaatst: 16 april 2012 (aangepast) Ik heb vandaag zelf een tunnel gemaakt van 300x180x130 (LxBxH) van electra buis en 100% polyester gordijnen van de Ikea die hetzelfde zijn als insectengaas met afmeting van 300x280. De bogen zijn 4meter die 2 in de lengte weet ik niet heb ik gewoon aangepast .Het gaas is vastgeclipt met stukjes electrabuis waar ik in de lengte openingen in gezaagt heb zodat je ze zo over de andere buizen heen kunt klikken.De openingen aan weerszijden ben ik nog mee bezig.Het overtollige gaas aan de zijkanten heb ik in de grond gestopt.Voor naderhand het met folie te bekleden ben ik ook nog mee bezig.Neem een kijkje op mijn website http://www.seed-of-life.nl/biogarden.html 16 april 2012 aangepast door Gast Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Seedinglove Geplaatst: 16 april 2012 Auteur Share Geplaatst: 16 april 2012 oja wat me net invalt met die clips denk ik ook wel als je van dat gewapend plastic hebt dat je het plastic daarmee ook wel kunt vast clippen hier op het forum staat een foto van deze clips clips-om-insectengaas-of-plastic-vast-te-zetten-t431.html van diegene die ze uitgevonden heeft . Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Astrid Geplaatst: 16 april 2012 Share Geplaatst: 16 april 2012 Moest even grinniken om je maatgegevens...de lengtes voor de bogen zijn 4 meter..de lengte weet je niet die heb je aangepast..maar zouden de misschien de lengte zijn van de maat van je tunnel...3 meter..zoals je zelf aangeeft? Ziet er trouwens super uit....mooi gedaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Seedinglove Geplaatst: 16 april 2012 Auteur Share Geplaatst: 16 april 2012 thnx omdat ze aan weerszijde beetje uitstekken 1 kant komen ze tegen het tuinhuisje aan en aan de voorkant steekt ie ook paar cm uit Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sky Geplaatst: 17 april 2012 Share Geplaatst: 17 april 2012 Mooi en strak uitgevoerd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 17 april 2012 Share Geplaatst: 17 april 2012 Mooi gedaan maar waarom de keuse eerst insekten gaas en daarna plastic ?Ik doe dat precies andersom eerst plastic voor warmte en groei en daarna insektengaas voor vraat insekten. Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Seedinglove Geplaatst: 17 april 2012 Auteur Share Geplaatst: 17 april 2012 dat doe ik op andere plaatsen hansm Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Seedinglove Geplaatst: 17 april 2012 Auteur Share Geplaatst: 17 april 2012 oops te snel bevestigt ... ik heb een klein stukje bij de lange bak waarin ik doe voorkweken ofzo waar dus plastic boven hangt de rest doe ik in bakken en plant daarna uit ... en het insectengaas was nu wat makkelijker hanteerbaar en goedkoper Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.