Yuras Posted April 7, 2024 Share Posted April 7, 2024 Ik neem mee tomatenplantjes, die overblijven na uitdelen voor de buren. Dit jaar niet veel, zonder hier rasnamen te schrijven (weet nog niet welke). Verder, kruusbessen stek Karlin https://www.garten-schlueter.de/obst-gemuese/beerenstraeucher/stachelbeeren/stachelbeere-karlin Potaardappelen Frislander en Nicola (goed voor ong 20 plaantjes van elk ras) Kan wel Forsythia stek meenemen.. Kan wel witte floxen meenemen... Daslook plantjes, als iemand wil dit hebben... Miekikswortels knollen, als iemand ... 😁 Vraag ik niks terug, misschien, verse eitjes... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lia56 Posted April 7, 2024 Share Posted April 7, 2024 Hoi Heb je buiten tomaten... dan hou ik mij aan bevolen..zeker voor mijn clienten die graag in de aarde buiten willen wroeten. Volgend jaar dus zelf meer tomaten zaaien, heb inmiddels 5 clienten die graag in de tuin willen werken / proberen... Sorry, heb geen eitjes... kan ik wel bij de boer halen voor je Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 7, 2024 Share Posted April 7, 2024 Ha Yuras! Ik heb belangstelling voor de kruisbes en voor de forsithia dank je wel en een tomaatje misschien. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yuras Posted April 7, 2024 Author Share Posted April 7, 2024 (edited) @appelvrouw Een (? of 2 van?) kruisbes gereserveerd... forsythia gaat de pot in... @Lia56 alle tomaten bij mij groeien in vollegrond. Minstens tot mid september met oogst... Dus, 13de zal je uitzoeken... Edited April 7, 2024 by Yuras 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 7, 2024 Share Posted April 7, 2024 Fijn Yuras! Ik ben al dolblij met 1 kruisbes, en dan ook nog een groene die ik graag wou. Als niemand anders wil dan zeker graag de tweede maar beter iemand anders er blij mee maken. Forsythia zal leuk zijn in de bostuin! 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted April 7, 2024 Share Posted April 7, 2024 Yuras, ik neem doosje eitjes voor je mee. Als je hebt een sterke lekkere grote sappige vleestomaat met geeel veel productie en makkelijk in verzorging😄😄😄 1 Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldfish Posted April 7, 2024 Share Posted April 7, 2024 Ik heb altijd interesse in de bijzondere tomaten soorten die je kweekt. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oudholland Posted April 8, 2024 Share Posted April 8, 2024 Hier ook interesse in een paar tomaten. Dus als je er nog wat over hebt, neem maar mee... 1 Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted April 9, 2024 Share Posted April 9, 2024 De Daslook graag, krijg jij doosje eieren... Deal? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yuras Posted April 10, 2024 Author Share Posted April 10, 2024 @Ciska 🙂👍 afgesproken. Ga hem gelijk nu oppotten... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts