Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Halen van kleine meeden

Aanbevolen berichten

Kleine Meeden is een kleine hobbykwekerij, ben er nog nooit geweest.

Ben er een maand geleden achter gekomen, dat ze ook woont in het Westerkwartier.Het is nog wel 12/15 km vanaf ons huis.

Nu wil ik jullie verblijden ,als jullie er iets van willen .

Dan wil ik het wel halen en meenemen naar de moestuindag 20 mei.

Jullie moeten zelf met haar in contact komen en bestellen en betalen.

Ik haal het alleen en kan op zaterdag middag 5 mei.

Daarna niet meer.

Zie http://www.kleinemeeden.nl

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vindt het super idee, ik denk dat als Thea dit wil doen voor meer mensen we best zo simpel mogelijk kunnen doen voor haar, ik wil ook wel wat bij kleine meeden vandaan en neem aan dat je naar kleine meeden toch vrij eenvoudig geld zult kunnen overmaken ook voor paar plantjes ik hoef ook niet speciaal veel, paar plantjes

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HELAAS deze mail heb ik gekregen.Ik heb het te druk met mijn gasten en tuin. HELAAS.

Van: [email protected]

Dag Thea,

Mochten jullie planten van de kwekerij willen, wil je dan zelf een lijst maken van de wensen en hier langs komen? Het kost mij te veel tijd om het op jouw voorgestelde manier te doen. Ik had het ook op prijs gesteld als je eerst overleg met mij hierover had gehad.

De mails die ik krijg via de moestuinclub stuur ik derhalve door naar jou.

Met vriendelijke groet,

Elly Hummel

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jemig ipv dat ze nou gewoon blij is, dat ze daarmee een paar klanten extra krijgt, gaat ze zeuren, nou ik vondt het heel aardig van je Thea was volgens mij alleen maar handig voor iedereen,

maar als het haar teveel tijd kost ??? dan houdt ze haar planten maar lekker zelf,

heeft ze straks tijd over

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje raar idd Ok, dat het simpeler is als Thea gewoon een lijst maakt met alle dingen die jullie willen hebben.. zou handiger zijn.

Maar aangezien Thea daar niet echt tijd voor heeft.. Misschien een ideetje dat een ander de lijst maakt van de dingen die mensen willen, dat die doorgestuurd word naar Thea bijv. ? Geen idee of dat praktisch is, is slecht een idee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè Thea wat een sof. Je had het goed bedoeld voor ons, het idee was leuk.

Jammer van haar reaktie..ik begrijp het wel een beetje, ze voelde zich misschien overvallen door onze mailtjes..maar goed dat rechtvaardigt niet deze onprofessionele reaktie!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja he, vindt ik zo'n onbegrijpelijke knullige onprofessionele reaktie, toch wel vaker gebeurd het dat op

internet de website heel wat beloofd,

en waarschijnlijk in echt toch meer in de onprofessionele hobbyhoek zit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...