Geplaatst: 25 april 201213 j Ik heb "ergens" een zakje zaad gekocht. Mini pak soi.Ga ik gisteren zaaien. Blijk ik een leeg zakje te hebben gekocht (nou ja leeg, er zaten 3 zaadjes in)Ruim 60 cent voor een mini pak soi is toch wat prijzig.Ik heb er maar een mailtje aan gewaagd. Ik ben benieuwd naar de reactie. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 25 april 201213 j Da's wel héél erg mini !! (ik heb nog wel mini paksoi zaad indien nodig )
Geplaatst: 25 april 201213 j Auteur Dank je!Ik houd het in gedachte, eerst maar eens kijken of het bedrijf me tegemoet wil komen. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 25 april 201213 j mja. is 60 cent ook niet echt duur he ? Ik bedoel , alleen het zakje al enzo. Staat er iets op vermeld hoeveel zaden erin horen te zitten ?Ik koop wel eens zakjes met 5 zaden. 3 nog nooit gezien.
Geplaatst: 25 april 201213 j Die zaadje zijn al mini genoeg Erny, ik denk dat ze bedoelt 60ct. per zaadje Meeste bedrijven doen niet zo moeilijk omdat t voor kan komen. Sturen wel een nieuw zakje op.Mag je alleen niet hopen dat t van Vreeken is, dan kan je volgend jaar pas zaaien Good things come in small packages
Geplaatst: 25 april 201213 j Aan de prijs per zakje te zien is het vast niet van Vreekens... de mijne kostten daar resp. 1,50 (5gr) en 1,90 (10gr) per zakje namelijk...
Geplaatst: 25 april 201213 j Auteur Oh, ik ben niet zo duidelijk. 1,90 voor een gram zaad is de prijs en aangegeven hoeveelheid. Dat zijn heul veul zaadjes, geen 3. En ja dus..... Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 25 april 201213 j wel Vr'kens dus? Dan kan ik je voor dit jaar beter wat gaan opsturen. Kan je het vervangende zakje voor volgend jaar gebruiken... ( als het dan al binnen is... )
Geplaatst: 25 april 201213 j Auteur Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 25 april 201213 j Ik heb juist op dit gebied wel goede ervaring met Vreeken. Een tijdje geleden had ik ook te weinig zaadjes in een zakje, en binnen een week had ik een extra zakje gekregen... zonder chantage zonder pressie zonder huilen http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 25 april 201213 j Ik heb dat ook met een zakje gehad, dacht niet van Vreeken's maar er zit zo'n seal iets in en daaronder zaten de rest van de zaden. Dus een soort van produktiefoutje in het zakje...
Geplaatst: 25 april 201213 j Auteur Ik heb goede hoop dat het goed komt! Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 26 april 201213 j En anders zitten hier genoeg op t forum die je wel wat zaadjes willen toesturen.. voor niets Én binnen een paar dagen binnen Good things come in small packages
Geplaatst: 26 april 201213 j Ze wisten dat je van dit forum kwam dat zou zomaar kunnen Players only love you when they're playing.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.