Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik geloof nooit dat Geedee een man is.

Heeft Kareltje me dan verraden??? misschien ben ik wel een heeeeeeeeel gevoelig manneke !!

Geplaatst:

Geedee is echt een vrouw, die humor [sorry heren] kan alleen een vrouw hebben!! of ik moet me erg vergissen, nee ik vergis me niet, Geedee kom uit de kast je bent echt een vrouw.

ps ik wordt steeds nieuwsgieriger naar de personen achter de namen, jullie stellen je allemaal een [beetje] voor als ja als... grijs haar, rimpels,heb ik ook, het is maar hoe je van binnen bent, een goed hart betekent meer als een mooie buitenkant toch??

Geplaatst:

toch ? hmmm... Ik ben, denk ik, weliswaar prachtig van buiten. Jullie zullen je verbazen ..... ahum .... ( ben ik een man of een vrouw ? ) Maar van binnen .. van binnen, ben ik niet alleen een serieuze ellendeling , ik ben afgrijselijk ( nadruk op grijs ). Maar ja... gelukkig zie je dat niet aan de buitenkant.

Geplaatst:

Het is inmiddels wel duidelijk dat het geen bijeenkomst voor een nederlandse Next Topmodels wordt.....

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Juist wel. Nederland zit te wachten op zulke modellen (gewoon lekker echt )

En we hoeven ons niet af te vragen waar de fotoshoot zal zijn

Dus eh ... allemaal je gala-tuinbroek aan en je hooggehakte bling kaplaarzen, dan worden we vast ontdekt

Geplaatst:

ha ha om te beschuren...ik zag me al zitten tussen als die mensen die ik niet ken....

en heb echt moeite mat gezichten en namen.....ik ga dus echt honderd keer vragen wie je bent......of zegen dat ik het al weer verten ben....

maar jullie weten natuurlijk wel hoe ik er uit zie toch ??

allemaal op de website gezien toch ?? www.twaagie.nl ...zoek en gij zult vinden.....

psst.....een keer per 3 maanden heeft mijn kapsel een totaal ander uiterlijk......schrik niet als ik net naar de kapper ben geweest

kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl

Geplaatst:

Na alles wat men gelezen heeft, schrikken we nergens meer van ach als we het maar leuk hebben onder elkaar, genieten van het eten wat ik soms helemaal niet ken,maar dat maakt het allemaal zo leuk. Ik denk wel dat er veel foto's gemaakt worden! moet dan echt een nieuwe topic voor geopend worden. zo leuk om het terug te zien. denk ik!!! Ook zeer benieuwd hoe het bij Jorieke er uit ziet! kort om ik denk dat het een dag wordt met verassingen, al met al kijken ik en mijn man er wel naar uit

Geplaatst:
en heb echt moeite mat gezichten en namen.....ik ga dus echt honderd keer vragen wie je bent......of zegen dat ik het al weer vergeten ben....

allemaal op de website gezien toch ?? http://www.twaagie.nl ...zoek en gij zult vinden.....

nou, dit was voor mij ff de eerste keer dat ik ging kijken...

maar meid, wat heb je het fantastisch voor elkaar!

geweldig!

en je hebt een leuke tuin-toet

dus als het goed is(ik ben ook reuze slecht in namen) herken ik je wel

Geplaatst:
Hmmm..ik heb voor mijn verjaardag een tuinbroekje en rubberlaarsjes gehad.......zal ik......

zullen we er een verplichte outfit van maken?

iedereen in een overall of tuinbroek, en liefst nog een boerenzakdoek om ook...

ik zie het al voor me...

Geplaatst:
en heb echt moeite mat gezichten en namen.....ik ga dus echt honderd keer vragen wie je bent......of zegen dat ik het al weer vergeten ben....

allemaal op de website gezien toch ?? http://www.twaagie.nl ...zoek en gij zult vinden.....

nou, dit was voor mij ff de eerste keer dat ik ging kijken...

maar meid, wat heb je het fantastisch voor elkaar!

geweldig!

en je hebt een leuke tuin-toet

dus als het goed is(ik ben ook reuze slecht in namen) herken ik je wel

ha ha een tuin toet ha ha die is leuk

en dank ga zo weer snel aan het werk zodat het er zometeen nog mooier bij staat

Geplaatst:
Na alles wat men gelezen heeft, schrikken we nergens meer van ach als we het maar leuk hebben onder elkaar, genieten van het eten wat ik soms helemaal niet ken,maar dat maakt het allemaal zo leuk. Ik denk wel dat er veel foto's gemaakt worden! moet dan echt een nieuwe topic voor geopend worden. zo leuk om het terug te zien. denk ik!!! Ook zeer benieuwd hoe het bij Jorieke er uit ziet! kort om ik denk dat het een dag wordt met verassingen, al met al kijken ik en mijn man er wel naar uit

Ik weet niet meer hoe we dat vorig jaar deden. Maar ik weet van bij andere forums dat de foto's allemaal achter een wachtwoord geplaatst worden. Voor de privacy van alle deelnemers. Dan kunnen ook alleen de deelnemers via het ww de foto's terug zien.

Geplaatst:
Hmmm..ik heb voor mijn verjaardag een tuinbroekje en rubberlaarsjes gehad.......zal ik......

zullen we er een verplichte outfit van maken?

iedereen in een overall of tuinbroek, en liefst nog een boerenzakdoek om ook...

ik zie het al voor me...

Nou Jorieke....sein "Landleven" maar in....wordt een geweldige reportage....(vooral met die dans rond het kampvuur om middernacht.....op klompen in de tuinbroeken).

Geplaatst:

allemaal op de website gezien toch ?? http://www.twaagie.nl

even heel praktisch. Ik bekijk m in Chrome op een redelijk klein scherm en dan klopt de website niet.

(banner staat er maar voor 3/4 op , adres idem, de tekst (zwarte letters) lopen door de footer heen).

Misschien moet je m nog even (laten) checken of het aan Chrome ligt of aan mijn kleinige scherm.

(er zijn steeds meer mensen die Chrome gebruiken, dus het is verstandig te zorgen dat je website het ook goed doet in Chrome).

Mooie foto's trouwens

Geplaatst:

hoi,

dank voor de tip,

helaas is het voor ons onmogelijk om het op alle formaten en aanbieders perfect te laten zijn...

mijn moeder doet het zelf en is gewoon een hobbie'st geen prof dus....al ziet ie er wel fantasties uit dacht ik

het was ook al een enorm gepuzzel om hem op mozilla, savari en explorer gelijk te krijgen...,....wat een gedoe is dat

hij geeft hem bij iedere aanbieder anders weer......

als je weet hoe het werkt zijn tips natuurlijk altijd welkom,

maar omdat we weten dat ie soms niet correct toont hebben we ook bij de home gezet waar je het het best mee kan bekijken

en ps; ik heb geen bezwaar hoor als er foto's de moestuindag waar mijn "tuintoet" op voorbij komt

op het forum geplaatst worden.....

Geplaatst:

Ik wou nog even melden dat het hier om het huis nogal een rotzooi is hoor. We hebben al heel wat af, maar ook heel veel niet. En we zijn allebei slordervossen, dus er liggen bouwmaterialen enzo En tijd om op te ruimen hebben we niet. Want de kruidentuin en de moestuin moeten aan kant, en er moet nog een wc worden gebouwd

• Nieuwe aanmaken...