Geplaatst: 29 april 201213 j Vandaag een heerlijke wedstrijd dag gehad met m'n hond Lucky.Zowel het weer zat mee de keurmeester heeft leuke parcoursjes neergezet en Lucky en ik waren een team Hieronder de filmpjes voor diegene die het leuk vinden Uiteindelijk bij het vp (vast parcour) 12e geworden van de 79 en geen puntenen bij de jp (jumping) 21e geworden van de 79 en hier wel punten (13)http://www.youtube.com/watch?v=FXMO8rQjP70&feature=youtu.bevast parcourhttp://www.youtube.com/watch?v=lVZgWnv6snI&feature=youtu.bejumping Voor diegene die niet in de behendigheidsport zitten met hun hond jumping zijn toestellen zonder raakvlakken en het vast parcour met raakvlakken (schutting, kattenloop en wip)
Geplaatst: 29 april 201213 j Oh, dat had me altijd heel leuk geleken met mijn hond, maar als pup had hij al zo'n moeite om 'af' te leren, dat onze hondentrainer het afraadde.Jouw hond doet het goed zeg!
Geplaatst: 29 april 201213 j Ja ziet er uit of je hond het heel leuk vindt, zeker knap wat hij allemaal kan Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 29 april 201213 j Auteur Oh, dat had me altijd heel leuk geleken met mijn hond, maar als pup had hij al zo'n moeite om 'af' te leren, dat onze hondentrainer het afraadde.Jouw hond doet het goed zeg! Hmm dat is wel jammer, want iedere hond vind iets anders weer leuk en vind het "nuttig" om te leren. Lucky vind apporteren helemaal niks en zou het mij super lang duren om het Lucky het helemaal aan te leren (als hij het al wil leren) terwijl hij behendigheid super leuk vind om te doen.
Geplaatst: 1 mei 201213 j Wat een enthousiasme! En die hindernissen nemen alsof ze een meter hoger zijn, haha, prachtig! Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Geplaatst: 1 mei 201213 j Oh, wat een leuke hond. Is hij merkloos?En wat een plezier. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 1 mei 201213 j Auteur Nee hoor hij heeft een echt merk: DalmadorGrapje ja kruising bruine lab met een dalmatier
Geplaatst: 1 mei 201213 j Hmmm, lijkt me een leuke adhd kruising Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 1 mei 201213 j dat verklaart het een en ander, lijken mij nogal twee drukke rassen bij elkaar,maar hij doet wel hardstikke zijn best. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 1 mei 201213 j Auteur Het is een behoorlijk drukke hond en (bijna) altijd vrolijk.Hij heeft de volgende eigenschappen geërfd:Labrador: allemansvriend, kan nooit genoeg eten krijgen wil ook wel alles doen voor eten, af en toe een dolle drieste stier oke meer dan af en toeDalmatier: Koppig, oostindisch doof, absoluut geen dingen doen die hij ook niet wil doen.., beschermend naarhuis en haard.Dus ik vind het nog een aardig gelukte combi en ik kan wel redelijk met hem uit de voeten. Hieronder nog wat foto's van Lucky Tussen de 2 wakers van mijn werkPuppy LuckyVliegende Lucky
Geplaatst: 1 mei 201213 j Ik vind hem echt leuk! Al zou het een asbak geweest zijn Die 2 joekels hebben ook wel wat schattigs trouwens...
Geplaatst: 1 mei 201213 j Auteur Dat zijn nog maar 2 van de 3 die er zijn haha dat zijn mastin espagnols en het zijn ook echte knuffelbeesten,overdag sulletjes en s'nachts wakers (het ras is gefokt voor het bewaken van de kudde s'nachts)
Geplaatst: 1 mei 201213 j Gaaf! Zou er best zo'n hond bij willen Maar ja onze opa vindt het niet meer zo heel leuk met soortgenoten...alleen als ze nog saaier zijn dan dat hij nu is
Geplaatst: 1 mei 201213 j Die laatste foto is leuk Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 1 mei 201213 j Krijg nou wat! Dat zijn die 2 berghonden uit het pension in amersfoort! Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 1 mei 201213 j Ja, mijn hond zitb daar 2 dagen in de dagopvang. Een zwitserse witte herder. Nu even geen foto, werk op mijn telefoon. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 1 mei 201213 j Als jij daar werkt zal ik je wel kennen.... Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 1 mei 201213 j Jep, de wereld is klein...... Hmmmm, donderdag roep ik heel hard: wie wil er een tomatenplantje? Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 1 mei 201213 j Auteur Wat grappig en inderdaad klein wereldje ik werk in t pension om de zondag en in de vakanties. Deze vakantie niet i.v.m. Voorbereiden stage en afstudeerproject.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.