Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

En wat wou je misschien in je vijver hebben Achja, Wat Jooze zegt klopt denk ik ook wel Uiteindelijk zijn de antwoorden van ons leuk: Maar het blijven partijdige antwoorden, Hans heeft altijd wat tegen spuiten.. : Hoe betrouwbaar is het antwoord dan? JaJaJa, dan kan je het idd op internet na zoeken: maar er zullen er daar ook voldoende zijn die het juist weer aanbevelen. Soms moet je gokjes nemen , hopelijk heeft het roundup spulletje z'n werk goed gedaan

Geplaatst: (aangepast)

Het is misschien vervelend voor Jim om deze lading over zich heen te krijgen. Het is ook nog eens de keuze van zijn vader geweest om dit middel te gebruiken. Het lijkt me beter om Roundup een eigen topic te geven. Het is wel belangrijk vind ik om de informatie over Roundup in een moestuinforum een plek te geven.

roundup-wel-of-niet-gebruiken-t1744.html#p28464

aangepast door Gast
Geplaatst:

Overgens Jim, waar wordt het grasland überhaupt voor gebruikt? Als het niet gebruikt wordt maakt het niet zo veel uit of er wat onkruid op groeid. (je kan er ook kippen opzetten die trekken het meeste er wel uit, op gras na dan)

Geplaatst:

Jeetje zeg wat een reacties zeg,moet ieder toch voor zichzelf weten of die het gebruik of niet ze eten zelf van hun eigen tuin.En is ieder zijn eigen beslissing toch ik vin er niks verkeerts aan dus als iemand het wil gebruiken is dat die persoon zijn eigen keuze,Ookal is het troep maar dat zijn zoveel dingen in het leven waar troep in zit toch

Geplaatst:

Remco, de volkstuin/moestuin van Jim is van zijn vader en die bevind zit niet achter hun eigen huis maar ergens in een weiland (bij een boer?).

Good things come in small packages

Geplaatst:

Ja en ?? wat denk je dat die boer voor zooi gebruikt en voeding voor zijn beesten niks is meer mileu vriendelijk tegenwoordig

Geplaatst:

Vandaag al wat van mijn eikenbladsla gegeten en weer een paar aardbeien gegeten/geplukt.

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Geplaatst:

Ja hoor is best lekker. Gemixt met groene bladsla of rucola ook lekker. Of gewoon door kropsla blaadjes. Anything is possible.

Good things come in small packages

Geplaatst:

Wooohooo,Heb van mijn broer voor mijn verjaardag 2 gele paprikaplanten,2 rode paprikaplanten en 2 spaanse peperplanten gekregen.Kan niet beter.

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Geplaatst:

Die is er op tijd bij (tenminste zie dat je bij je profiel de datum 22 mei hebt ingevuld als verjaardag). Gefeliciteerd alvast

• 2 weeks later...
  • Nieuwe aanmaken...