Geplaatst: 6 augustus 20246 Aug Beste lezer, ik zit te twijfelen over dat ik een composthoop hou of dat ik toch ga voor de compostmachine...., puur vanwege het tijdverschil en stank van de hoop, een machine dat is binnen 6 - 10 uur klaar en filtert de stank van de compost weg, ook neemt dat niet zoveel ruimte in beslag, een dilemma tussen de oude en nieuwe tijd van het tuinieren.....
Geplaatst: 6 augustus 20246 Aug Als de hoop stinkt, doe je iets niet goed. Compost stinkt niet. Of verkoop je compostmachines?
Geplaatst: 6 augustus 20246 Aug Je hebt ook compostvaten en -bakken, én je kunt er ook nog een zelf maken. Die nemen alle niet zoveel ruimte in beslag. En stinken niet.
Geplaatst: 6 augustus 20246 Aug Ik denk het eerste, de goede M/V verkoopt die machines Compost hopen stinken niet als ze goed zijn opgezet. Tussen de 6 en 10 uur klaar.... 😂
Geplaatst: 7 augustus 20247 Aug 20 uren geleden, HuubvG zei: Je hebt ook compostvaten en -bakken, én je kunt er ook nog een zelf maken. Die nemen alle niet zoveel ruimte in beslag. En stinken niet. En kosten heel wat minder. Zelfs die HOTBIN van mij is nog goedkoop vergeleken met een compostmachine.
Geplaatst: 9 augustus 20249 Aug Aangezien we van de composteermachineverkoper (scrabble!) niet veel weerwoord krijgen denk ik dat we aardig in de goede richting zitten.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.