Jeannette Geplaatst: 19 mei 2012 Share Geplaatst: 19 mei 2012 Via deze link http://www.zaden-online.eu/Gratis-zakje-zaad-cadeau/prod_2257.html kun je een gratis zakje zaadjes aanvragen.Helemaal gratis want ook de verzendkosten hoef je niet te betalen!Je kunt kiezen uit wortels, basilicum en Eschscholzia .Ik heb zojuist de wortelen (Amsterdam solo 2) bestelt Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
eva1986 Geplaatst: 19 mei 2012 Share Geplaatst: 19 mei 2012 Goede tip! Ik hoop dat ze nog basilicum voor me hebben! Quote Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tnauta Geplaatst: 19 mei 2012 Share Geplaatst: 19 mei 2012 Veiligheidscode lukt niet. Email gestuurd en nu maar wachten op een antwoord... Quote Heilige boontjes, ik eet ze rauw! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jeannette Geplaatst: 19 mei 2012 Auteur Share Geplaatst: 19 mei 2012 Veiligheidscode lukte bij mij eerst ook niet. De tip is dat je geen capslock moet gebruiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
eva1986 Geplaatst: 19 mei 2012 Share Geplaatst: 19 mei 2012 Ik had er ook moeite mee, maar als je de letters als hoofdletters intypt komt het goed! Quote Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
heggemus Geplaatst: 19 mei 2012 Share Geplaatst: 19 mei 2012 helaas, het linkje werkt niet.... (meer) Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tnauta Geplaatst: 19 mei 2012 Share Geplaatst: 19 mei 2012 Geen Caps gebruiken maar toch hoofdletters invoeren. Dat wordt dus uuuh, shift? Quote Heilige boontjes, ik eet ze rauw! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
karin70 Geplaatst: 29 mei 2012 Share Geplaatst: 29 mei 2012 Ik heb vandaag de zaadjes binnen gekregen, een leuk kadootje en er zat ook nog een kortingscode bij. Ik had de worteltjes gevraagd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.