greetje11 Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Ja die was het, had er graag een potje van willen hebben.Kweeperen heb ik helaas niet.Weet ook niet of ze in het najaar ergens te koop zijn. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Ik bewaar er 1 voor je, voor de einde-seizoens-moestuindag Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Dank Joke! Mijn boom ziet er goed uit dit jaar..ik ga dat later eens proberen Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Dennis29 Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Oh wij hebben nog een kruidenboter foto waar ook de sinaasappel boter op stond!Alleen staat die op een andere computer dus kan hem nu even niet plaatsen. Quote
joke81 Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 de gelei is hier een echte favorietvolgens hetzelfde recept kan je dus ook appelgelei maken, onze favoriet is die met citroenen erbij Quote
jasmin Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Joke wat een coole foto's .... zo'n rek voor de uitdruip... dat zet even zoden aan de dijk... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Dennis29 Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Op het potje met sinaasappel boter stond: sinaasappel-kaneel boter met tijm Quote
joke81 Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 dat uitdruprek is eigenlijk een verstelbare ladder van mijn man, maar het werk idd prima! Quote
Marieke Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 Op het potje met sinaasappel boter stond: sinaasappel-kaneel boter met tijm Daar zat dan naast boter,kaneel en tijm, ook sinaasappel rasp en sap in. En een eetlepel honing denk ik per anderhalf pakje boter.En er zat peper in..En een heel klein beetje citroenrasp. Maar je kan er natuurlijk in doen wat je lekker vind Joke , slim bedacht! Ziet er gaaf uit zo'n mini fabriekje kweeperensap Quote ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
appelvrouw Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 Claudia, jij had die heerlijke tzatziki..geeft je daarvan nog even het geheim? Uitknijpen zei je? Ik wil ook graag hoeveelheden Heeft jouw man Kostas niet ook veel foto`s gemaakt? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
greetje11 Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 Ik bewaar er 1 voor je, voor de einde-seizoens-moestuindag Dat zou mooi zijn Quote
meekje Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 Eh,tja de kruidenboters, ...Recept: er zit in wat op de stickers stond. Geloof dat het recept van de kaneel sinaasappel boter wel ergens op het wereld wijde web staat.ik kan het alleen niet meer vinden. Zelf weet ik dus niet meer hoeveel ik van de ingrediënten, heb maar gewoon wat in de keukenmachine gemikt. In alle boters zal (iets!) honing, weet niet of ik dat wel op de stickers had staat. Als jullie vragen hebben dan roep (schrijf) maar Bij AH staat ie: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=553708 Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Helly Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 Hmm.. die van Marieke zag er veel meer oranje uit dan dit recept. Wie had eigenlijk die dikke vierkante 'taart' met prei en kip erin gemaakt? Die was ook erg lekker Quote Good things come in small packages
Helly Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 Even gegoogled en toen kwam ik deze pagina tegen.. voor de afwisseling http://www.deliciousmagazine.nl/2009/08/01/10x-kruidenboter/ Quote Good things come in small packages
Jorieke123 Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 Die hartige taart met kip en prei was van Jos! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 Ok Jos, kom maar op met dat recept Quote Good things come in small packages
meekje Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 Even gegoogled en toen kwam ik deze pagina tegen.. voor de afwisseling http://www.deliciousmagazine.nl/2009/08/01/10x-kruidenboter/ Hey leuk!Bedankt Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Marieke Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 Even gegoogled en toen kwam ik deze pagina tegen.. voor de afwisseling http://www.deliciousmagazine.nl/2009/08/01/10x-kruidenboter/ Wat een leuke recepten! Thanks Helly .. Quote ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
bonnie f Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 Delicious is echt een goed blad. Ik kook er graag uit. De recepten kloppen altijd. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Thessa Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 van mijn recepten topic geplukt voor jullie hier is ie ; Wortel/walnoten taart;4 eieren300 gr bloem250 gr basterd suiker100 ml zonnebloemolie400 gr wortels ( kan meer )60 gr walnoten1 zakje bakpoeder1 theelepel kaneel en 1 theelepel koekkruiden1/2 theelepel zout*de eieren met suiker mixen en als luchtige massa is ontstaan de olie toevoegen en langzaam de bloem e.d door scheppen waarna de geraspte wortel en fijn gemaakte walnoot erdoor gaat.1 uur bakken op 180 graden als taart is afgkoeld evt de creme erop uitsmeren. heerlijk ( die zat er niet op de moestuindag ivm de lange reis niet kunnen koelen)voor de creme;180 gr boter (op kamer temp)180 gr roomkaas ( mascarpone)vanille zakje250 poedersuikercitroensap mixen tot gladde creme... eetsmakelijk, tip; bak er meteen 2 !! kan heel goed in de vriezer, ik snij er altijd meteen een in puntjes zodat ik er af en toe een kan pakken/ondooien en ,,,opeten doe ik trouwends met alle taarten, eigen gebakken is veel gezonder, lekkerder en...goedkoper als uit de winkel ik koop bijna geen koek meer een taartje bij de koffie is veel en veel lekkerder Quote kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
Helly Geplaatst: 24 mei 2012 Geplaatst: 24 mei 2012 Thessa, je mag wel een flinke vriezer hebben met al die taarten Quote Good things come in small packages
ClaudiaRebecca Geplaatst: 25 mei 2012 Geplaatst: 25 mei 2012 hallo allemaal, ik sluit me aan bij de vele complimenten over de worteltaart, HEEEERRLIJKKKKK,(maar wij hebben niemands stukje gegeten hoor !, we hebben braaf met z'n 2tjes een klein hapje genomen).Ga 'm zeker ook proberen te maken. Sorry, dat ik niet eerder gereageerd heb (lukte ff niet, ik was ziek en onze kat ook - laatste hebben we gisteren laten inslapen). daarom had ik t recept v.d. tzaziki nog niet gepost.t is ZOOOOOOO simpel: 1/2 liter magere kwart (natuurlijk is griekse, turkse or from wherever yoghurt ook goed, als t maar dik is)1 komkommerzout, knoflook, dille meer heb je niet nodig. komkommer schillen en t vocht er zoveel mogelijk uitknijpen (hoe je dit doet laat ik aan jezelf over, kan natuurlijk in een theedoek, kaasdoek, maar ook tussen 2 handpalmen werkt prima !)komkommer door de kwark/yoghurt roerenen naar smaak zout, knoflook, dille toevoegen. doe er de 1e keer niet teveel zout en knoflook in, mijn ervaring is dat als t een paar uur in de koelkast staat, de smaak intenser wordt (als t toch nog te weinig is, kan je er beter later nog iets bijdoen) De foto's die Kostas gemaakt heeft, heb ik naar Jorieke gestuurd (ik hoop dat haar postbus niet is ontploft !) Groetjes, tot schrijfs/lees, ik ga wat anders doen, moet m'n zinnen ff verzetten.ClaudiaRebecca Quote
Jorieke123 Geplaatst: 25 mei 2012 Geplaatst: 25 mei 2012 @Claudia: Er zit geen munt in de tzaziki? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geedee Geplaatst: 25 mei 2012 Geplaatst: 25 mei 2012 Claudia wat erg van je kat.....sterkte hoor! Quote
Helly Geplaatst: 25 mei 2012 Geplaatst: 25 mei 2012 Claudia, beterschap en erg van je kat Quote Good things come in small packages
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.