geedee Geplaatst: 21 mei 2012 Share Geplaatst: 21 mei 2012 HELP....kweetutnietmeer...Tja.... zoek de tien verschillen....raadseltje...wat zal ik ervan maken.....Ik plaats even wat foto´s van de aan mij toe vertrouwde plantjes die nog een naam moeten krijgen....én de open staande dingetjes op mijn lijstje waaruit jullie kunnen kiezen.... Op mijn lijstje staat nog open...... pitaya evameloenpeer evaklimspinazie evaeucalyptus joriekeboerenjasmijn joriekewijnbes greetje 11rankende roos theatay berry thearode kamperfoelie theawas jij trouwens de knolselderij vergeten thea of is die per abuis ergens anders terecht gekomen??gele framboos joke 81 Foto 1 foto 2 tja deze weet ik wel...de naaktslak...heeft vannacht de helft van mn onbekende plantje opgegeten foto 3 foto 4 foto 5 foto 6 foto 7 foto 8 Deze in krantenpapier gewikkelde plantjes zijn spontaan meegegaan dus niet op mn lijstje maar wat was het ook alweer~~??? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jasmin Geplaatst: 21 mei 2012 Share Geplaatst: 21 mei 2012 Tayberry http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 21 mei 2012 Share Geplaatst: 21 mei 2012 Foto 3 en foto 7! (en foto 6, maar die is dubbel?). Foto 3 is boerenjasmijn, foto 7 is eucalyptus. Sorry! Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 21 mei 2012 Share Geplaatst: 21 mei 2012 Foto 5 is volgens mij een gele framboos van Joke81. En Thea had heel wat planten in kranten gewikkeld. Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jasmin Geplaatst: 21 mei 2012 Share Geplaatst: 21 mei 2012 Crosne?? http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 21 mei 2012 Share Geplaatst: 21 mei 2012 foto 4 is wijnbes dat kun je herkennen aan de witte achterkant papierachtigblad en duidelijk rode fijne stekeltjes.tayberry zie ik niet zo snel. Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
thea Geplaatst: 21 mei 2012 Share Geplaatst: 21 mei 2012 De knolselderij zit in vierkanten potten met 8x en7 xplantjes met een ronde wortelkluitjes. Margareth heeft ze meegenomen.Alle planten van je lijstje. http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 21 mei 2012 Auteur Share Geplaatst: 21 mei 2012 Kijk nou zijn al een aantal mysteries opgelost....Dank ....nog een paar staan open....crosne waren die bolletjes onder de grond en daar heb ik 2 plantjes van gekregen maar die in dat krantenpapier is iets anders...maar kweet niet meer wat en de knolselder is waarschijnlijk in Margareth dr auto terechtgekomen...komt goed HELP....kweetutnietmeer...Tja.... zoek de tien verschillen....raadseltje...wat zal ik ervan maken.....Ik plaats even wat foto´s van de aan mij toe vertrouwde plantjes die nog een naam moeten krijgen....én de open staande dingetjes op mijn lijstje waaruit jullie kunnen kiezen.... Op mijn lijstje staat nog open...... pitaya evameloenpeer evaklimspinazie evatayberry thearankende roos thearode kamperfoelie thea zijn bij Margareth Foto 1 foto 8 Deze in krantenpapier gewikkelde plantjes zijn spontaan meegegaan dus niet op mn lijstje maar wat was het ook alweer~~??? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 21 mei 2012 Share Geplaatst: 21 mei 2012 Crosne zijn niet echt bolletjes, meer een soort dikke maden... Wit en met insnoeringen. Ze lijken boven de grond op munt. Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 21 mei 2012 Auteur Share Geplaatst: 21 mei 2012 MADEN??? ja hier is de crosne... En dit zijn de krantenpapierraadsels een beetje uitvergroot Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 21 mei 2012 Share Geplaatst: 21 mei 2012 Haha ja, dat is de crosne. Die 2e foto heeft wat weg van appelwortel...? Yakon. Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
joke81 Geplaatst: 21 mei 2012 Share Geplaatst: 21 mei 2012 ja, jorieke heeft gelijk, foto 5 was mijn gele framboos, wij gingen al om 14u30 terug naar huis Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Margareth Geplaatst: 21 mei 2012 Share Geplaatst: 21 mei 2012 ik heb inderdaad plantjes bij de mijne gezet van Thea... Stefan heeft ze ingeladen, dus ik denk dat ze gewoon bij ons staan... ik heb er nog niet naar gekeken.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 21 mei 2012 Auteur Share Geplaatst: 21 mei 2012 komt goed Margareth foto 1 zijn dan 2x meloenpeer en 1x klimspinazie denk ik want ik herinner me iets dat de pitaya niet gelukt was...rest alleen nog het krantenpapierraadsel....ohhh ik slaap wel weer goed vannacht Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jasmin Geplaatst: 21 mei 2012 Share Geplaatst: 21 mei 2012 komt goed Margareth foto 1 zijn dan 2x meloenpeer en 1x klimspinazie denk ik want ik herinner me iets dat de pitaya niet gelukt was...rest alleen nog het krantenpapierraadsel....ohhh ik slaap wel weer goed vannacht Eva vragen... die heeft bij mij ook dingen in krantenpaier gedraaid... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 21 mei 2012 Auteur Share Geplaatst: 21 mei 2012 Ga ik doen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
thea Geplaatst: 21 mei 2012 Share Geplaatst: 21 mei 2012 Even aan Eva vragen zij had plantjes in kranten papier kijk maar op de krant zie Friesland!!!!!!!!Ik had de bomen/wichters in de kranten http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 21 mei 2012 Share Geplaatst: 21 mei 2012 De laaste van krantpapier is volgens mij heelbladje Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 21 mei 2012 Auteur Share Geplaatst: 21 mei 2012 JAAA!!! heelblaadjes......de gulle gever zei zoiets....schiet me nu te binnen.....hahaha....nog 1 raadseltje is er over Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Margareth Geplaatst: 21 mei 2012 Share Geplaatst: 21 mei 2012 Gee ik heb je plantjes van Thea inderdaad hier staan! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 21 mei 2012 Auteur Share Geplaatst: 21 mei 2012 Die pik ik dan deze week n keer op, samen met die bakken....ik sms nog wanneer enzo.... En nog bedankt voor t meenemen....goed dat jullie er nog waren ....had t anders niet geweten hoe op te lossen...appeltje had zóveel!!! Ik heb mn lege blauwe kratten achter gelaten kon Jorieke gebruiken, zei ze heel vriendelijk....voelde me beetje schuldig dat ik mn troep daar liet staan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Margareth Geplaatst: 21 mei 2012 Share Geplaatst: 21 mei 2012 sja, anders had je appeltje daar moeten laten staan wij noemen Jet inmiddels turboJet Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 22 mei 2012 Share Geplaatst: 22 mei 2012 Die blauwe kratten komen goed van pas hoor! Bijv. voor aanmaakhoutjes naast de houtstapel, of ehm.. plantjes Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eva Geplaatst: 22 mei 2012 Share Geplaatst: 22 mei 2012 volgens mij zijn de meeste raadsels al opgelost foto 1= 2 x meloenpeer+poi(klimspinazie)en ik had heelblaadjes in krantenpapier voor je meegebrachtde pitaya kan ik ff nergens vinden...die andere plant in krantenpapier is de moerasspirea... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 22 mei 2012 Share Geplaatst: 22 mei 2012 sja, anders had je appeltje daar moeten laten staan wij noemen Jet inmiddels turboJet Merci..das een opsteker( ik voel me nogal brak vandaag)..appeltje had zóveel!!!Ik zal het niet meer doen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten