Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wat heeft Geedee uit Zelhem meegenomen??


geedee

Aanbevolen berichten

HELP....kweetutnietmeer...Tja.... zoek de tien verschillen....raadseltje...wat zal ik ervan maken.....Ik plaats even wat foto´s van de aan mij toe vertrouwde plantjes die nog een naam moeten krijgen....én de open staande dingetjes op mijn lijstje waaruit jullie kunnen kiezen....

 

Op mijn lijstje staat nog open......

 

pitaya eva

meloenpeer eva

klimspinazie eva

eucalyptus jorieke

boerenjasmijn jorieke

wijnbes greetje 11

rankende roos thea

tay berry thea

rode kamperfoelie thea

was jij trouwens de knolselderij vergeten thea of is die per abuis ergens anders terecht gekomen??

gele framboos joke 81

 

Foto 1

pict292444451337593543.JPG

 

foto 2 tja deze weet ik wel...de naaktslak...heeft vannacht de helft van mn onbekende plantje opgegeten

pict292553891337593546.JPG

 

foto 3

pict292648081337593553.jpg

 

foto 4

pict292819701337593562.jpg

 

foto 5

pict292921801337593569.jpg

 

foto 6

pict292648081337593553.jpg

 

foto 7

pict293095871337593574.JPG

 

foto 8 Deze in krantenpapier gewikkelde plantjes zijn spontaan meegegaan dus niet op mn lijstje maar wat was het ook alweer~~???

pict292721571337593558.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk nou zijn al een aantal mysteries opgelost....Dank ....nog een paar staan open....crosne waren die bolletjes onder de grond en daar heb ik 2 plantjes van gekregen maar die in dat krantenpapier is iets anders...maar kweet niet meer wat en de knolselder is waarschijnlijk in Margareth dr auto terechtgekomen...komt goed

 

HELP....kweetutnietmeer...Tja.... zoek de tien verschillen....raadseltje...wat zal ik ervan maken.....Ik plaats even wat foto´s van de aan mij toe vertrouwde plantjes die nog een naam moeten krijgen....én de open staande dingetjes op mijn lijstje waaruit jullie kunnen kiezen....

 

Op mijn lijstje staat nog open......

 

pitaya eva

meloenpeer eva

klimspinazie eva

tayberry thea

rankende roos thea

rode kamperfoelie thea zijn bij Margareth

 

 

Foto 1

pict292444451337593543.JPG

 

 

foto 8 Deze in krantenpapier gewikkelde plantjes zijn spontaan meegegaan dus niet op mn lijstje maar wat was het ook alweer~~???

pict292721571337593558.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

komt goed Margareth

 

foto 1 zijn dan 2x meloenpeer en 1x klimspinazie denk ik want ik herinner me iets dat de pitaya niet gelukt was...rest alleen nog het krantenpapierraadsel....ohhh ik slaap wel weer goed vannacht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die pik ik dan deze week n keer op, samen met die bakken....ik sms nog wanneer enzo....

 

En nog bedankt voor t meenemen....goed dat jullie er nog waren ....had t anders niet geweten hoe op te lossen...appeltje had zóveel!!! Ik heb mn lege blauwe kratten achter gelaten kon Jorieke gebruiken, zei ze heel vriendelijk....voelde me beetje schuldig dat ik mn troep daar liet staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij zijn de meeste raadsels al opgelost

foto 1= 2 x meloenpeer+poi(klimspinazie)

en ik had heelblaadjes in krantenpapier voor je meegebracht

de pitaya kan ik ff nergens vinden...

die andere plant in krantenpapier is de moerasspirea...

Link naar reactie
Delen op andere sites

sja, anders had je appeltje daar moeten laten staan wij noemen Jet inmiddels turboJet

Merci..das een opsteker( ik voel me nogal brak vandaag)

..appeltje had zóveel!!!

Ik zal het niet meer doen

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...