Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

Ik heb een Russell Hobbs van 2 liter en maak wel eens iets met een pan die maar voor een derde gevuld is. Na een uur of vier begint het te koken. Dat lijkt me niet de bedoeling. Iemand ervaring mee?

aangepast door speets
Nadruk gegeven

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Nee. Maar ik heb een Bestron slowcooker koperen behuizing. Het duurt anders wel heel lang voor het kookt, nooit echt opgemeten dat zal ik binnenkort eens doen. Als het me te lang duurt zet ik de high knop even een tijdje om.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik heb er nooit zo op gelet.

Ik zet hem in de ochtend aan en in de avond is alles wel klaar.

Als ik haast heb zet ik hem op high.

Geplaatst:
  • Auteur

@appelvrouw Ik zet hem ook wel eens op met warm (niet heet) water.

@Rookie Snap ik, maar ik wil mijn stooflapjes niet laten koken ;-)

Dus toen hij begon te borrelen, heb ik hem maar op de warmhoudstand gezet. Na 2,5 uur was de temp van het water nog 80 ℃.

Dat vind ik weer wat weinig (voor stoofvlees), dus nu weer op de lage stand.

aangepast door speets

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Ik begrijp nu wat je bedoelt.

Ik heb er nooit zo echt naar gekeken, maar denk je dat alles door en door kookt?

Ik zie alleen langs de randen wel eens wat borrelen, maar daar zit ook het warmte element, dus dat zou wel kunnen.

Heb je de temperatuur in het midden van je gerecht/pan gemeten?

Suddervlees zou het op low toch wel moeten doen, zonder koken.

Ik heb jouw merk niet, maar Russel Hobbs is wel één van de betere merken.

Geplaatst:
  • Auteur
1 uur terug, speets zei:

een pan die maar voor een derde gevuld is.

Ik denk dat dat het probleem is. Dat element weet niet dat de pan niet vol is.

En ja: ik ben wel eens thuis gekomen dat de hele inhoud van de pan enthousiast stond te borrelen 😕 

Geplaatst:

Dan denk ik inderdaad dat er te weinig in zit.

Bij mij zit hij altijd wel heel vol, dus hij borrelt nooit heel enthousiast, hooguit langs de randen wat gepruttel.

Geplaatst:

Ik heb dat ook nooit gehad, maar die van mij is ook altijd vol. Ik eet al jaren geen vlees, maar zou het bijna weer doen vanwege stoofvlees, zoals mijn beppe dat vroeger deed. Vleespan op de hoek van de allesbrander en dat gaarde dan de hele dag verder.

Die van mij gebruik ik vooral voor droge bonen, soep, kweeperen enzo. Maar dan inderdaad helemaal vol anders vind ik het de moeite niet. De rest gaat dan weer in de diepvries.

Geplaatst:

Hier ook.

Wij eten ook geen vlees, dus ik vroeg me eigenlijk af, of een slow cooker wel iets zou zijn voor mij.

Ik heb er nu twee en ik gebruik ze echt regelmatig.

We zijn echte soep-mensen...😄

Geplaatst:

Ahh, misschien dan toch iets voor ons. Wij eten regelmatig soep. Ik dacht ook vooral aan vlees en dat eten wij steeds minder vaak. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic