Arja Geplaatst: 11 september 2024 Geplaatst: 11 september 2024 Zo'n systeem als MM zal ook best beperkend zijn. Kan me voorstellen dat je al snel in de volle grond terecht komt wegens ruimtegebrek en omdat sommige planten beter gedijen in een groter stuk. En daarmee: welkom in een ruimer jasje 3 Quote
Petrasmoestuin Geplaatst: 11 september 2024 Geplaatst: 11 september 2024 Ik had daarom ook 14 speciebakken gezet, maar door een MM-er die steeds zei dat je in de zomer met zonnetje wel 2 - 3 x water moest geven, ging ik water geven, maar dan 1 x per dag, maar dan een beetje meer snap je? Maar die bakken kregen amper zon en ja dan gaat het fout. Wij gaan ze nu verhuizen, als mijn man weer in orde is, want die is nu goed ziek en het volgend jaar ga ik opnieuw beginnen met minder water. Heel veel planten zoals de knolselderij, pastinaak, spruit, e.d. hebben meer plaats nodig, maar ook diepere wortels. Mijn tuin is groot genoeg, maar ik wil ook nog plek overhouden voor mijn hond en de waslijn, hahaha. 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.